Huawei E173 virheilmoitus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Uusi Huawei E173 antaa koneeseen liitettäessä seuraavanlaisen ilmoituksen:
th_scandir failed joka pitää kuitata OK:lla pois.
Tämän jälkeen yhteys toimii OK.
- käyttis on Windows 7

Jotenkin näyttäisi liittyvän Nortoniin mutta sen logista ei löydy asiasta mainintaa.
Edellinen Huawei E1762 ei ko. ilmoitusta antanut. Onko ko. modeemeilla käytännössä nopeuseroa?

1 kommentti

Hei grati! Voisit kokeilla, poistuuko virheilmoitus, jos poistat Mobile partner -ohjelman ja asennat sen uudelleen?

Onko sinulla käytössä Avast-virustentorjuntaohjelma? Mikäli on, niin se saattaa myöskin aiheuttaa kyseisen virheilmoituksen. Jos käytössäsi on Avast, niin laita se hetkeksi pois päältä ja poista Mobile Partner. Tämän jälkeen kytke tikku uudelleen koneeseen, jolloin Mobile Partnerin pitäisi asentua oikein. Päivitä seuraavaksi Avast ja kytke vasta tämän jälkeen Avastin palomuuri/virustorjunta aktiviiseksi.

Huawei E173 ja E1762 tukevat periaatteessa samoja verkonnopeuksia, mutta käytännön eroja voi toki nopeudessa ilmetä, kyseessä on kuitenkin kaksi eri laitetta. Tiesitkö, että Huawei E173:lle löytyy päivitystiedosto? Tiedosto ja ohje päivityksen tekemiseen löytyy täältä.


Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

Vastaa