Huijausta koko uusi tv-paketti

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

MInulla on ollut soneran netti-tv-viihdepaketti jo yli 2 vuotta, mutta jokin aika sitten sonera käski minun vahvistaa tlaukseni samaan hintaan ja samalla ottaa ao.paketti kahdeksi lisävuodeksi. Otin, koska olen ollut tyytyväinen. Eilen posti toi minulle paketin, joka näköjään sisälsi omituisen hökötyksen, josta ei tiedä, miten päin se asetetaan alustalle, kasan elektroniikkaroinaa ja ulkomaankielisen turvaohjekirjasen, jonka toki osasimme lukea useallakin kielellä. Asennuksesta tämä kirjanen ei puhunut mitään. Missä on suomenkielinen ohje, joka selvittäisi eri piuhojen ja ruuvikasojen järjestyksen? Missä on kaukosäädin? Mihin numerot syötetään? Minulla on kallis telkkari, jota en tahdo hajottaa kokeilemalla kaikkia 1000 piuhayhdistelmää, ja sitä paitsi kai digiboksin käytön opastus kuuluu toimittajalle.

Koittakaapa siellä firmassa toimittaa kunnollinen ohje suomeksi ja toimiva laite, niin olen tyytyväinen. Se entinen digiboksinne on toiminut hienosti ja asentuikin itsekseen. Tämä uusi vekotin on ihan pilipalituote. Seuraavaksi kirjoitan Hesariin.

2 kommenttia

Hei hernso-2!

Sinulle on toimitettu reititin, joka jatkossa ajaa modeemin asiaa. Digiboksi säilyy samana.
Reititin on lähetetty sinulle, koska alueesi tekniikkaan on tullut uudistus, joka käytännössä tarkoittaa parannuksia mm. kuvanlaadun osalta.
Lisätietoa laitteesta ja suomenkieliset käyttö- ja asennusohjeet löydät verkkosivuiltamme.
Uuden laitteen voi ottaa käyttöön, kun saat vahvistusviestin (tekstiviestinä) matkapuhelimeesi. Siihen asti kaikki pelaa ennallaan.
Mukava kuulla, että olet muutoin ollut Sonera Viihteeseen tyytyväinen. Uskon vahvasti, että näin voi olla jatkossakin 🙂
Kiitos Niinamari vastauksesta. Se tuli liian myöhään, sillä olen jo lähettänyt koko hyödyttömän reitittimen takaisin. En halua enää tekstiviestiä uudesta käyttöönotosta enkä muutakaan turhaa silppua.

Minusta Sonera voisi ensin tiedottaa ja toimia vasta sitten. Onhan teillä sähköpostiosoitteet sun muut, joten kahden lisävuoden paketista olisi voinut informoida selkeämmin kuin lähettämällä kiireinen tekstiviesti, että vastaa äkkiä KIITOS tai muuten...

Toisin sanoen, ensin olisi tullut tekstiviesti, että katso sähköpostiasi. Siellä olisi kerrottu, mihin tilaaja sitoutuu ottamalla kaksi lisävuotta. Samalla olisi kerrottu, että lähetämme sinulle reitittimen, josta hyödyt niin ja niin. Tilauksen jälkeen olisi tullut reititin, jonka yhteydessä olisi ollut suomenkielinen kokoamis- ja käyttöopas. Ja vot, olisihan taas saatu yksi iloinen tilaaja lisää. Eikä olisi maksanut yhtään enempää kuin tämä sählääminen.

Hosuva toimintanne aiheutti turhaa närää ja harmia. Terveisin

Vastaa