Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hietase_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Huijausviestejä liikkeellä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tulipa sähköpostiini selkeä huijausviesti osoitteesta "SERVICE@SONERA.FI" (oli kirjoitettu isoin kirjaimin). Viestin saapumispäivämäärä oli 25.5.2014.

Alla viestin sisältö, lisäksi siinä oli Telia Soneran logoja.

---------------------------------------------------------------------------
Hei,


Pääsy tilisi on rajoitettu seuraaviin seuraavaan

Huomasimme, että olet maksanut laskun kahteen kertaan

Tiedosto Ei °: "RS9006CC0/P09"

Vahvista takaisinmaksu : Kirjaudu sisään nyt »


Terveiset,
Sonera palvelu
-------------------------------------------------------------------------

Tiedoksi vaan sinne Soneran suuntaan, jollei ollut jo tuttu juttu.

Jos muuten saa antaa palautetta, niin aika vaikeaksi teette yhteydenoton.
- nettisivuillanne ei ole asiakaspalvelun sähköpostia, onko liikaa pyydetty?
- asiakaspalvelun sähköpostia ei löydy edes silloinkaan, kun kirjautuu omilla laajakaista-asiakkaan tunnuksilla sisään palveluun
- kuuntelin hissimusiikkia 020017000-numerosta 4 min 43 s kunnes kyllästyin
- soitamme sinulle järjestelmässänne ei ollut vapaita aikoja
- minulla ei ole facebook- tai twitter-tunnuksia, eikä tule, joten palaan ensimmäiseen kysymykseeni - olisiko asiakaspalvelun sähköpostiosoite liikaa pyydetty jo maksavalle asiakkaalle?
- rekisteröityminen tälle keskustelupalstalle olisi vaatinut myös asiakasnumeroa jonka saisi laskusta. No eipä ole laskuja säilytetty sähköpostissa maksamisen jälkeen. Voisi kai tuo lukea palvelusopimuksessakin, mutta kun ei niin ei.

Se, että saan tuotua asiani tietoonne (toivottavasti) vaatii minulta rekisteröitymisen jollekin keskustelupalstalle, naurettavaa. Ihan kuin ei olisi tarpeeksi tunnuksia ja salasanoja muistettavana.
2 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4528 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tervettuloa nykyaikaan, asiakaspalvelu on täydellisesti tuhottu. Hyvä asia kuitenkin että olet tuonut meille kaikille esimerkin huijausviesteistä ...
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei hietase,

Huijausviestejä on todellakin taas liikenteessä ja tällä kertaa ne on saatu jo hieman "uskottavampaan" suuntaan. Varsinkin kun houkuttimena on vielä hyvitys tuplamaksuista.

hietase kirjoitti:
Jos muuten saa antaa palautetta, niin aika vaikeaksi teette yhteydenoton.
- nettisivuillanne ei ole asiakaspalvelun sähköpostia, onko liikaa pyydetty?
- asiakaspalvelun sähköpostia ei löydy edes silloinkaan, kun kirjautuu omilla laajakaista-asiakkaan tunnuksilla sisään palveluun
- kuuntelin hissimusiikkia 020017000-numerosta 4 min 43 s kunnes kyllästyin
- soitamme sinulle järjestelmässänne ei ollut vapaita aikoja
- minulla ei ole facebook- tai twitter-tunnuksia, eikä tule, joten palaan ensimmäiseen kysymykseeni - olisiko asiakaspalvelun sähköpostiosoite liikaa pyydetty jo maksavalle asiakkaalle?
- rekisteröityminen tälle keskustelupalstalle olisi vaatinut myös asiakasnumeroa jonka saisi laskusta. No eipä ole laskuja säilytetty sähköpostissa maksamisen jälkeen. Voisi kai tuo lukea palvelusopimuksessakin, mutta kun ei niin ei.

Jos mikään muu kanava ei ole käytössä tai sen kautta tavoittaminen ei onnistu, palvelupyynnön asiakaspalveluun voi lähetttää Omien Sivujen kautta kirjautumalla ensin sisään Sonera Tunnuksilla! Mitään yleistä asiakaspalvelun sähköpostia ei ole koska palvelupyynnön kautta pystymme paremmin tunnistamaan sinut sekä asiasi. Sen jälkeen se voidaan ohjata suoraan oikealle asiantuntijalle. Myös asiakasnumeron voi tarkistaa Omilta Sivuilta Sonera tunnuksen avulla.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut