Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
adeski_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Huollossa ramppaaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve!

Ostin 2011 tammikuussa htc sensation puhelimen. Siitä asti puhelin on sammuilut yksikseen ja nyt on jo 4 kertaa huollossa ja 3 kerran jälkeen sain kokonaan uuden puhelimen eikä toimi vieläkään. Eli voinko minä vaihtaa kokonaan puhelinmerkkiä toiseen kytkysopimuksen aikana esim. Samsung galaxy s2?
1 vastaus
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei adeski!

No onpas harmillista että ongelmat jatkuu uudesta puhelimesta huolimatta. Toki voit maksaa loppuosan puhelimesta ja tilata uuden laitteen uudella sopimuskaudella. Suosittelen kuitenkin, että veisit nykyisen puhelimesi huoltoon vielä kerran. Koska takuuta on ilmeisesti vielä jäljellä, kannattaa puhelinta huollattaa niin monta kertaa että se oikeasti tulee kuntoon.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut