Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jysky76_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hyvitetäänkö

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi
Meillä taloyhtiö vaihtaa kaapeliyhtiötä, joten kaikkien on otettava uudelta palveluntarjoajalta maksulliset kanavansa. Joudun siis lopettamaan 10v kestäneen yhteisen tv-taipaleen vuodenvaihteessa. Uusimmassa laskussa oli laskutettu kaapelikorttia helmikuun 2011 loppuun. Maksan siis korttia 2kk liikaa. Lasku on suoraveloituksessa.. hyvitetäänkö loput jossain muussa laskussa.

Onnistuuko sopimuksen purku miten ennakkoon, että sopimus loppuisi 31.12.2010.

Kiitos
1 vastaus
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei, laskutus- ja palvelunlopettamisasioissa kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme 0200-17000 (mpm/pvm).

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut