IPhone 4S kytky

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Nonni! Tuli tehtyä sitten sopimus iphone 4S puhelimesta sekä medium liittymästä. Hinnaksi sovittiin 34,90e/kk. Ensimmäisen viikon jälkeen tuli jo fiilis, mua on nyt kyllä kusetettu tässä. No latasin oma sonera(?) palvelun iphoneen ja huomasin heti alkuun että tämän kuun lasku on 40€ ja jotain senttejä. Eihän siinä muuta kuin luuri käteen ja soneralle soittoa. Hintaan kuulemma kuului tekstaripaketti (2€/kk) ja numeron siirto. Okei no ongelmahan tässä on nyt se että liittymään tehdessä luulin että perus hinta on 34,90€ kuussa jolloin ei tarvitse pelätä että laskut kasvaa taivaisiin. No ensimmäisen kuukauden jälkee lasku oli 50€ ( 7e ylimääräisiä tekstiviestejä ja loput tuli parista puhelusta ja niistä avausmaksuista) eli tarkoittaako tämä sitä että jos haluan että hinta on 34,90€ niin saan puhua 350min ja olla netissä 1gt verran.... Ja tietenkin minähän en saa lähettää yhtään tekstiviestiä? Voisitteko selittää mitä järkeä on tehdä sopimus jossa en saa lähettää tekstiviestejä?

Sitten tuosta netin päivityksestä. Eli mulla on 1Gt netti. Todella hienossa esittelyssä luki näin "....ja tykkäät surffailla netissä säännöllisesti? Medium -paketti sopii sinulle." Säännöllisesti surfaan ja ei kyllä riitä minulle. Jos päivitän netin fiksunettii eli saan 3gt surffausta joudun pulittmaan 4€ lisää. Eikö soneralla ole mitään vaihtoehtoa jotta voisin rajattomasti surfailla eikä tarvitsisi miettiä koko ajan kuinka monta megaa tai gigaa mulla on vielä jäljellä. (vaikka joku tietty nopeus?)Olen entinen saunalahden asiakas ja tässä soneralla ollut 1 kk ja alkaa olemaan jo aika turhauttavaa... Voi niitä saunalahden aikoja....

Onko tässä nyt sitten mitään järkeä. Joko joudun maksamaan liittymästä noin 50€/kk tai sitten otan isomman netin ja tekstaripaketin jolloin hintaa liittymällä olisi n.44€ jee säästöt 6€... Siis mitä järkeä? Missä se minun kuvattu 34€ unelmaliittymä on?

4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11
Eipä jälkiviisaudesta paljoa iloa ole, mutta: Soneran kytkyluurissa toimivat myös Tele Finlandin liittymät. Jos saat sovittua sonera-liittymäsi muutoksen 2 euron kuukausihintaiseksi perusliittymäksi ja lykkäät sen pöytälaatikkoon niin voit ottaa Tele Finlandilta riittävän puhe- ja tekstaripaketin rajattomalla datasiirrolla ja maksat Soneralle vain puhelimen osuuden.
Hei JulleA: Medium-paketin hintaan 34,90 €/kk kuuluu 350 min normaalihintaisia kotimaan puheluita, Netti (1 Gt tiedonsiirtoa maksiminopeudella) ja iPhonen kuukausimaksu. Ilmeisesti sopimusta tehdessäsi ei ole käynyt selväksi se, että kuukausimaksu ei sisällä tekstiviestejä.

Tarjouspakettiisi voit kuitenkin lisätä haluamasi tekstiviestipaketin. Esimerkiksi 17.1. saakka tarjoamme 500 tekstiviestiä sisältävän paketin hintaan 5 €/kk koko sopimuskauden ajaksi (norm. 9,95 €/kk).

Jos vaihdat Netin Fiksunettiin, tekee se kuukausimaksuun lisää 1,92 €. 1 Gt kuukaudessa riittää runsaaseen nettisurffailuun kännykällä, mutta tarvittaessa voit tilata suuremman nettipaketin koska tahansa. Kaikkiin nettipaketteihimme kuuluu verkon maksiminopeus. Informoimme myös laskutuskauden aikana sinua tekstiviestillä, mikäli paketti alkaa täyttyä eikä sinun tarvitse olla huolissasi siitä, että lisälaskutusta kertyisi tietämättäsi. Lisätietoa nettipakettien ominaisuuksista ja hinnoista löydät tästä.

Haluamasi pakettimuutokset voit tehdä kätevimmin Omilta Sivuilta.
Kiitos vastauksista!
Mistähän tuon 500tekstarin tarjouksen löytää?
Miten saan helpoten vaihdettua sen? Omilla sivuilla ei ainakaa lukenut mitään tuollaisesta tarjoiksesa.
JulleA: Tekstari tarjous löytyy esimerkiksi täältä. Omat Sivut näyttävät palveluiden normaalihinnat, joten sen vuoksi tarjous ei näy siellä.

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymäsi tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Voit myös lisätä vaihtoehtoisesti puhelinnumerosi muodossa 0401234567 ilman väliviiva.

Vastaa