Ihmetystä herättävää laskutusta ja "asiakaspalvelua"

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Nyt alkaa olla vitsit vähissä.En enää jaksa edes seikkaperäisesti asiaani kertoa,mutta touko-kesäkuun vaihteessa kulutin aikaa,rahaa ja hermoja saadakseni laajakaistalaskutuksen kohdalleen.Minulle pyhästi luvattiin,että seuraava lasku on jo oikein.
Yllätys!Uusi lasku on jälleen virheellinen.MINULLA ON SOPIMUS 11/2014 ASTI HINTAAN 19,90!!!
Koko sotku on saanut alkunsa,kun siellä kämmättiin,liittymä suljettiin ja tuli kirje,jossa ilmoitettiin,että OLEMME SAANEET IRTISANOMISILMOITUKSENNE...Soitin ja ihmettelin,että kukahan sen liittymän on irtisanonut,kun minä se en ollut.Sain todella törkeää kohtelua "no sitten on laskut maksamatta!" (eipähän vaan ollut!) ja tarjottiin uutta liittymää tuplahinnalla..
Usean päivän ja soiton se vaati,ennen kuin selvisi,että kappas-tässä on nyt joku virhe..
Selvitystä en koskaan saanut,miten se "virhe"oli mahdollista..
No,lopulta liittymä aukesi ja piti jatkua voimassa olevan sopimuksen mukaan.Näin ei kuitenkaan ollut-hintaa oli tullut matkan varrella 5e lisää.Tätä sitten taas soittelin useita kertoja,ennenkuin löytyi henkilö,joka edes jotain asian eteen teki.Hyvitystä sain,mutta laskutus näyttää olevan mahdoton hoitaa kohdalleen.(Kaikkien minua "palvelleiden" "asiakaspalvelijoiden?" nimet on tallessa-siltä varalta,että joudun tämän sotkun jättämään kuluttaja-asimiehelle.)
Eli vähintä on,että vanhan sopimuksen hinta pätee.Soittaa en viitsi,kun joutuu tuntitolkulla odottelemaan,että joku sitten vastaa ja sanoo,ettei koskaan ole törmännyt vastaavaan..
VIIMEKSI Anna Vainionpää lupasi,että asia korjataan..
Laskua en maksa ennenkuin se korjattu,en myöskään maksumuistusta,jos sieltä ei keritä vastaamaan ennen eräpäivää!!!
Eli jälleen kerran turhaan toivon,että minulle soitetaan asiasta.Ja teillehän on niin helppo soittopyyntökin jättää omien sivujen kautta..

1 kommentti

Hei IHME JA KUMMA !

Sinulle on tästä hämmingistä hyvitetty kaksi laskua ja hyvitys tietoturvasta on tehty marraskuulle saakka, mutta laskutusjärjestelmä on hyvitykset kirjannut väärälle laskulle - siitä tämä väärä hinta laskulla nyt johtuu. Jokatapauksessa hinta 19,90€ on voimassa 11/2014 saakka ja sen mukaan voit laskut maksaa. Asia on täällä hoidossa ja seurannassa, otan tämän myös itselleni seurantaan. Pahoittelen kovasti, että tämä asia on näin monen mutkan kautta kulkenut. Laskusta, jossa on eräpäivä 17.7. voit vähentää 5€ sitä maksaessasi.
Myös laskusta 73593699 voit 5€ vähentää.

Vastaa