Ihmisiä asiakaspalveluun

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Miten soneralta saa asiakaspalvelua IHMISELTÄ!?!

Tämä 8/1 ADSL yhteys on nyt pätkinyt melkein joka päivä marraskuusta lähtien!
Tänään on toiminut hyvin.

YouTubesta ei voi edes 240p laatuisia videoita katsoa kun lataa niiin hitaasti.

3 kommenttia

Hei katjanip!
Pätkiminen saattaa johtua joko viasta modeemin ja keskuksen välillä tai modeemin ja tietokoneen välillä. Ennen vikailmoituksen tekemistä on poissuljettava, ettei modeemi ole viallinen. Tämä onnistuu esim. testaamalla yhteyttä toisella modeemilla. Tarkemmin ohjeita löydät täältä.

Mikäli näistä ei ole apua, teethän vikailmoituksen Tekniseen Asiakaspalveluumme. Helpoiten vikailmoituksen tekeminen onnistuu palvelupyynnöllä, jolloin sinuun ollaan yhteydessä vianselvityksen edetessä.
Maksaako se vikailmoitus jos modeemissa ei ole mitään vikaa?

Kun 2 eri modeemia on kokeiltu ja eri puhelinjohtoja...

Päivällä yhteys toimii hyvin mutta illemmalla yhteys alkaa aina katkeilemaan/pätkimään.
Vikailmoitus ei maksa. Turhasta asentajakäynnistä tulee maksu silloin, jos vika onkin asiakkaan omissa laitteissa, joihin operaattori ei pysty vaikuttamaan. Olet jo testannut modeemin ja johdot, joten rohkeasti vain tekemään tuo ilmoitus Tekniseen Asiakaspalveluumme, jotta saadaan yhteytesi kuntoon!

Vastaa