Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
katjanip_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ihmisiä asiakaspalveluun

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miten soneralta saa asiakaspalvelua IHMISELTÄ!?!

Tämä 8/1 ADSL yhteys on nyt pätkinyt melkein joka päivä marraskuusta lähtien!
Tänään on toiminut hyvin.

YouTubesta ei voi edes 240p laatuisia videoita katsoa kun lataa niiin hitaasti.
3 vastausta
Hilda_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei katjanip!
Pätkiminen saattaa johtua joko viasta modeemin ja keskuksen välillä tai modeemin ja tietokoneen välillä. Ennen vikailmoituksen tekemistä on poissuljettava, ettei modeemi ole viallinen. Tämä onnistuu esim. testaamalla yhteyttä toisella modeemilla. Tarkemmin ohjeita löydät täältä.

Mikäli näistä ei ole apua, teethän vikailmoituksen Tekniseen Asiakaspalveluumme. Helpoiten vikailmoituksen tekeminen onnistuu palvelupyynnöllä, jolloin sinuun ollaan yhteydessä vianselvityksen edetessä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
katjanip_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Maksaako se vikailmoitus jos modeemissa ei ole mitään vikaa?

Kun 2 eri modeemia on kokeiltu ja eri puhelinjohtoja...

Päivällä yhteys toimii hyvin mutta illemmalla yhteys alkaa aina katkeilemaan/pätkimään.
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vikailmoitus ei maksa. Turhasta asentajakäynnistä tulee maksu silloin, jos vika onkin asiakkaan omissa laitteissa, joihin operaattori ei pysty vaikuttamaan. Olet jo testannut modeemin ja johdot, joten rohkeasti vain tekemään tuo ilmoitus Tekniseen Asiakaspalveluumme, jotta saadaan yhteytesi kuntoon!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut