Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jakezor92_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ikuinen vaiva Cisco EPC 3825

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Susipaska modeemi teki viimeisen temppunsa...

Aikaisemminkin olen valittanut netin jatkuvaa pätkimistä. Netti kuitenkin toimi tuossa jonkin aikaa iha ok, ilman jatkuvia katkeamisia. Viimeaikoina alkoi taas älytön netin katkeilu vähän väliä. Ajattelin sitten resetoida modeemin huvikseni vaikka kyllä tiesin ettei se tilannetta taida parantaa. No modeemipa meni jotenkin kai juntturaan. Boottasi itsensä, mutta nytpä netti ei toimi ollenkaan. Enkä pääse edes modeemin asetuksiin osoitteeseen 192.168.0.1 ?
Yrittänyt napista uudelleen resetoida monta kertaa mutta nyt ei enää tapahdu mitään? Ei edes boottaa. 10sek monta kertaa painanut ja pidempäänkin mutta modeemi ei reagoi mitenkään! Nyt jumankauta sais tulla jo muutosta tähän hommaan! Uutta ja erinmerkkistä modemia kiitos!
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Jakezor92,

Mikäli yhteydessä on edelleen ongelmaa, niin kokeile vielä kertaalleen painaa modeemin reset painiketta pohjassa. Pidä se painettuna noin 60 sekunnin ajan. Mikäli yhteys ei tuonkaan jälkeen lähde toimimaan, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Valtuutin modeemisi nyt samalla uudelleen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut