Ilmaiset kanavat 31.3.2011 asti.Entä sen jälkeen?

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tuli tilattua puhelimessa tuo sonera,netti 10m 19ekk, kotitv 24kk 0e ja kanavat kaupanpäälle 31.3.2011 asti. Mitäs tän 31.3.2011 jälkeen, jatkuvatko kanavat siis tuon 24kk sopimusajan maksullisina vai voinko perua ne ja katsoa pelkkiä peruskavavia ilmaiseksi? jäi epäseväksi..


Ja missähän luuraa minun sonera tunnukset, olen saanut vain kotitv tunnukset,mutta omatsivut tunnuksia tai spotify premiumtunnuksia ei näy, vaikka sanottiin että tulee24h sisällä johonkin sähköpostiin, joko omaani tai sonera spostiin. soneran spostia on vaikea mennä katsomaan kun ei tiedä sinnekään tunnuksia..EN EDES TIEDÄ ASIAKASNUMEROANI?!? ainut kirje minkä olen saanut on tilausvahvistus ja kotitv tunnukset, ja laitteen asennuskin on ollut jo ajat sitten...

ps. pitääkö minun ostaa 20m ethernet kaapelii että saan kotitvn toimimaan kun talon ainut puhelin pistoke on eteisessä ja tv on olohuoneessa noin 20m päässä... huh huh.. ei viitsisi viedä TVtä eteiseen että pystyy teidän ohjelmia katsomaan...

5 kommenttia

zupra kirjoitti:
ja kanavat kaupanpäälle 31.3.2011 asti. Mitäs tän 31.3.2011 jälkeen, jatkuvatko kanavat siis tuon 24kk sopimusajan maksullisina vai voinko perua ne ja katsoa pelkkiä peruskavavia ilmaiseksi? jäi epäseväksi..


Jatkuvat maksullisina, jos et tee mitään. Voit irtisanoa ne ajoissa esim helmikuussa päättymään ilmaiskauden loppuun, kuten itse tein (loppuu vuoden vaihteessa). Peruskanavat sisältyy siihen kot-tv:n perusmaksuun. Muista lopettaa myös Spotify ja kaikki muu "ylimääräinen" mitä et halua jatkaa.
zupra kirjoitti:
Tuli tilattua puhelimessa tuo sonera,netti 10m 19ekk, kotitv 24kk 0e ja kanavat kaupanpäälle 31.3.2011 asti. Mitäs tän 31.3.2011 jälkeen, jatkuvatko kanavat siis tuon 24kk sopimusajan maksullisina vai voinko perua ne ja katsoa pelkkiä peruskavavia ilmaiseksi? jäi epäseväksi..


Ja missähän luuraa minun sonera tunnukset, olen saanut vain kotitv tunnukset,mutta omatsivut tunnuksia tai spotify premiumtunnuksia ei näy, vaikka sanottiin että tulee24h sisällä johonkin sähköpostiin, joko omaani tai sonera spostiin. soneran spostia on vaikea mennä katsomaan kun ei tiedä sinnekään tunnuksia..EN EDES TIEDÄ ASIAKASNUMEROANI?!? ainut kirje minkä olen saanut on tilausvahvistus ja kotitv tunnukset, ja laitteen asennuskin on ollut jo ajat sitten...

ps. pitääkö minun ostaa 20m ethernet kaapelii että saan kotitvn toimimaan kun talon ainut puhelin pistoke on eteisessä ja tv on olohuoneessa noin 20m päässä... huh huh.. ei viitsisi viedä TVtä eteiseen että pystyy teidän ohjelmia katsomaan...


Kanavapaketit ovat voimassa toistaiseksi, joten ne jatkuvat maksuttoman jakson jälkeen listahinnoin. Voit halutessasi tehdä kanavapaketteihin muutoksia, olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme. Koti tv-palvelun kuukausimaksuun sisältyy peruskanavat ja tietenkin myös videovuokraamo on käytössäsi. Modeemin ja digiboksin välisen yhteyden voit muodostaa myös langattomasti. Silloin tarvitset käyttöösi Soneran laitekaupasta löytyvän langattoman lähettimen.

Jos laitat omiin tietoihisi esim. liittymänumerosi, niin voin tarkistaa mihin tunnuksesi on lähetetty.
EI NIITÄ TUNNUKSIA NÄY OMASSA HOTMAIL EIKÄ PP.INET.FI OSOITTEESSA! MISSÄ NE ON? VAADIN ETTÄ SPOTIFY KK JAKSOA PIDENNETÄÄN NIIN MONELLA PÄIVÄLLÄ KUIN TUNNUKSIA EI NÄY!!!
Spotifyn tunnuksien piti olla minulla jo 7.12.2010 mutta nyt on jo 12.päivä!!! Missä ne viipyy'???

LÄHETTÄKÄÄ NE! tai menee kuluttajan asiamiehelle viestiä!
zupra : Laajakaista ja sen lisäpalvelut, kuten Spotify ja Koti-TV ovat käytettävissä kun yhteys on toimitettu. Laajakaistan osalta käyttäjätunnus ja salasana lähetetään useimmiten tekstiviestinä, kuten myös Koti-TV:n tunnus ja PIN-koodit, ellei niitä erikseen haluta esim. postitse toimitettuna. Tunnusten puuttuessa ota yhteys asiakaspalveluun.

Voit tarkistaa Omat Sivut -palvelusta onko sinulla Spotify käytössä. Jos palvelu näkyy liittymäsi tiedoissa, mutta tunnusta ei ole kummassakaan käyttämässäsi sähköpostilaatikossa tulee ottaa yhteyttä laiteasiakaspalveluun jossa vastataan Spotifyn osalta palvelusta.

Vastaa