Intrum Justitia

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sonera on myynyt laskunsa Intrum Justitialle. Tämä tuli minulle aikoinaan melkoisena yllätyksenä kun olin tehtynyt ostoksen Soneran kanssa, mutta laskuja alkoi tulla tuosta huijarifirmasta. Luulin jo päässeeni niistä eroon maksettuani jokin aikaa sitten viimeisen erän. Nyt ilmeisesti joudun maksamaan ostamani taulutelevision vielä toiseen kertaan. Suosittelen tekemään ostokset jostain muualta.

2 kommenttia

Hei Karvuri! Instrum Justitia toimii laskuttajana tiettyjen verkkokaupasta ostettujen laitteiden osalta (mm TV ja Play Station). Näiden laitteiden myynti on verkkokaupassa päättynyt viime vuoden alussa. Toivottavasti saat laskutukseen liittyvän epäselvyyden kuntoon pikaisesti.
Minä en ole ostanut televisiota Intrum Justialta enkä koskaan ostaisikaan tai haluaisi olla missään muussakaan tekemisissä kyseisen puljun kanssa. Ostin tuotteen Soneralta koska Sonera on minun silmissäni luotettavan yrityksen maineessa ja nyt joudun sitten taistelemaan jonkin ihan muun "yrityksen" kanssa. Minusta tämä ei ole ihan oikein. Olen itseasiassa niin pettynyt Soneran toimintaan, että hankin laajakaistayhteyteni jostain muualta heti kun siihen mahdollisuus avautuu. Puhelinliittymät ovatkin jo toiselta operaattorilta. Mitäpä sitä asiakas oikein muuta voi kun äänestää jaloillaan. No, en tähän asiaan tämän enempää enään näillä foorumeilla palaa.

Vastaa