Irtisanomisperuste ?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 28 katselukertaa

Miten määräaikaiset koti-tv palvelun irtisanominen tapahtuu? Pitääkö ensin mennä kuluttaja-asiamiehille vai voiko suoraan pyytää maksutonta irtisanomista Soneralta?

Palvelu on täysin turha, eikä toimi kuten sen voisi olettaa toimivan. Liittymää markkinoitaessa ei tuoda asiakkaalle esiin sitä, että palvelu ei vastaa sitä mitä voisi IP-TV palvelulta odottaa.

Kun minulle puhelimessa myytiin tämä nykyinen liittymä, minä aivan varmasti kerroin, että olen ollut IP-TV asiakas pari vuotta sitten kilpailijanne asiakkaana. Hyvä asiakaspalvelija olisi tässä vaiheessa tehnyt selväksi, ettei palvelunne vastaa miltään osin edes vuosien takaisia muiden palveluita vaan niin ominaisuudet kuin laitteetkin ovat teillä vasta beta asteella.

- Television katsominen hankalan ja vittumaisen välimaastossa useamman napin painalluksen takana.
- Digiboxin ohjelmisto on buginen paska ja säännöllinen sammuttaminen (virrat pois) auttaa muutaman tunnin, kunnes alkaa bugaamaan ja edes numeronapit eivät toimi
- Mainostettu verkkotallennustila on kusetusta, koska niin suurta tilaa ei voi käyttää koska teillä ei voi järjestää tallennuksia mitenkään.
- Kun kanavaa vaihtaa, jää ohjelmatiedot ruudullu kuvan päälle kunnes ne itse painaa pois (kolme painallusta vaatii tuokin)
- Äänenvoimakkuutta kun säätää, jää äänenvoimakkuutta ilmoittava palkki ruudulle kunnes sen poistaa manuaalisesti (2 painallusta)
- Digiboxi aukeaa Soneran mainosruutuun, ei telkkariin.
- Jne. jne.

1 kommentti

Määräaikaisen sopimuksen purkamisesta voit keskustella asiakaspalvelumme p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) kanssa. Todennäköisesti KotiTV:n toimintaa selvitellään kuitenkin vielä vikapalvelumme kanssa ennen kuin määräaikaista sopimusta lähdetään purkamaan.

Suosittelen siis tekemään ensin vikailmoituksen palvelun toimimisesta, mikäli et ole sitä vielä tehnyt. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla p. 020 690101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai jättämällä palvelupyynnön. Mikäli KotiTV:n toimimiseen ei pystytä vaikuttamaan, on määräaikainen sopimus mahdollista purkaa teknisiin syihin vedoten.

Vastaa