Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
lindhmik_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Jatkuvia yhteysongelmia koti-tv:n ja laajakaistan kanssa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Koti-tv pakettini ja laajakaistani ovat toimineet jo n.kuukauden ajan todella huonosti. Välillä yhteys tv-palveluihin poikki (tallennukset, leffat..) ja vielä useammin koko yhteys poikki.
Ongelmaa esiintyy tätä nykyä päivittäin ja voi lähestulkoon pitää ihmeenä, mikäli yhteys pysyy vakaana edes pari tuntia ilman yhtään katkosta. Modeemia ja digiboksia saa buuttailla ja olla resetoimassa jatkuvasti. Resetoinnin jälkeen data liikkuu yleensä hetken aikaa normaalisti kunnes taas katkeaa.. Tv-palvelun käynnistyminen ei välttämättä aina onnistu vaikka data liikkuisikin. Esim. äsken herjasi jonkun aikaa yhteysvirhettä 712 ennen kun suostui taas toimimaan.

Siihen tahtiin tuota hammastenkiristelyä on viime aikoina tämän kanssa ollut, että joutuu vakavasti miettimään takaisin welhon kaapeliasiakkaaksi ja luotettavien nettiyhteyksien pariin siirtymistä.
3 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Lindhmik,

Olitkin jo tehnyt liittymällesi vikailmoituksen. Toivotaan että ongelma saadaan kuntoon mahdollisimman pian.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
lindhmik_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tuleekohan Soneralta joku yhteydenottokin tuon vikailmoituksen tiimoilta? Eilisen ja tämän päivän aikana taas aika monta katkosta ja reitittimen buuttausta..
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei lindhmik

Vikailmoituksen käsittelystä ja työvaiheista tulisi saapua sinulle txt-viesti ilmoitukset. Saat myös kuittauksen kun vikailmoitus on käsitelty ja ohjeet mikäli joudut käynnistämään / resetoimaan laitteesi uudestaan. Lisäsin ilmoittamasi katkokset vikailmoitukselle!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut