Jonottamisesta laskuttaminen

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Hei!
16.4. kello 15:00 soitin Soneran asiakaspalveluun numeroon 020011611. Noin 15 minuuttia kestäneen keskustelun päätteeksi minut ohjattiin toiselle asiakaspalvelijalle, jolta olisin voinut kysyä toista asiaa. Jonotin lähes kaksi tuntia ilman vastausta. Viimeisimmässä puhelinlaskussani on tällainen kohta erittelyssä:

Yritys- ja palvelunumerot
Valtakunnalliset yritysn 02:01:15 0 1 8,12
------------------------------------------------------------------------
* YHTEENSÄ EUR 02:01:15 0 1 8,12


Onko reilua, että JONOTTAMISESTA peritään maksua? Ei, sanon minä. Vielä vähemmän reilua, koska puheluuni ei edes vastattu!

Arvostaisin sitä, jos Sonera tulisi asiassa vastaan edes sen verran, että hyvittäisi vähintäänkin turhasta jonottamisesta kertyneen laskun, esimerkiksi seuraavassa laskussa mikä tulee Soneralta.

Suotavaa myös olisi, että asiakkaita ei laitettaisi jonottamaan linjalle josta ei edes vastata.

3 kommenttia

Hei F-3000,

No onpas siinä ollut erikoisen pitkä jonoaika toisen asiakaspalvelijan puheille. Pahoittelut ruuhkasta ja erityisesti siitä, ettei puheluusi lopulta sinnikkyydestäsi huolimatta vastattu.

Tavallista pidemmän jonoajan aiheuttamien kulujen korvaaminen katsotaan aina tapauskohtaisesti. Voisit varata ajan ajanvarauskalenterista tai jättää yhteystietosi Facebookin yksityisviestien kautta, niin voimme ottaa sinuun yhteyttä ja keskustella, mikä tässä tilanteessa olisi kohtuullinen loppuratkaisu.
Asia hoitui hienosti ja nopeasti. Summa korvattiin seuraavassa laskussa. Olen erittäin tyytyväinen Soneran reaktioon tässä tapauksessa.

Lisäpisteitä ropisi Soneralle siitä, että määräaikaisesta tuplalaajakaistasta jäi mokkulayhteys ilmaiseksi voimaan, kun taloyhtiön valokuitu katkaisi adsl-osuuden sopimuksesta.
Kiitos, että palasit kertomaan asian tulleen näppärästi kuntoon. Toivottelen täältä Asiakaspalvelusta aurinkoisia kesäpäiviä sinne suunnille!

Vastaa