KHL & muut kuin Jokeripelit?

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Mistäs niitä muita kuin Jokru-KHL-pelejä näkee, kun on sen Viasat Sportin kaapeliinsa tilannut??
Mää en ainakaan oo löytäny yhtään ei-Jokrupeliä kanavalistaltani...


1: http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv ... vapaketit/

"Viasat Sport
Jääkiekon huippuliigat NHL ja KHL sekä mm. golfia, moottoriurheilua ja paljon muuta."


2: http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv ... asat+sport (= kohdassa 1 mainitun tekstin ohessa oleva "tutustu"-linkki")

Sivun ylälaidan violetti kuva:
"Viasat tarjoaa parasta kiekkoa. Tilaa nyt ja näe mm. NHL ja KHL + kaikki Jokerien matsit"
(KHL-lyhenteen jälkeen siis merkki '+' !!)


3: Saman sivun tekstiosuuden alku, missä puhutaankin "KHL.n kiinnostavimmista otteluista", minkä perusteella ainakaan minä en ota selvää, mitä on luvassa...

"Viasat Sport

Huikea määrä NHL-suorina lähetyksinä koko kauden sekä runsas määrä muuta huippu-urheilua. Viasat Sport -paketilla näet myös kiinnostavimmat KHL-ottelut! Lisäksi uutena sisältönä huippujalkapalloa
La Ligan ja Seria A:n parissa."


Kun ilmeisesti näyttää olevan niin, että ko. kanavapaketin KHL = Jokerien pelit, niin se pitäisi selkeästi mainita!!

4 kommenttia

Hei DigiHate! Pistin kyselyä ja palautetta eteenpäin. Vastaan kunhan saan lisätietoja. Toki tätä kannattaa tiedustella myös Viasatin asiakaspalvelusta.
Olen Soneran asiakas, kun olen paketin teidän mainostenne perusteella tilannut.

Teidän tehtävä on ottaa asiat selville kanavien toimittajalta ja ilmoittaa mahdollisimman selkeästi asiakkaille, jotta mitä mikäkin paketti todellisuudessa sisältää - ja esittää asiat mainoksissa niin, että niistä saa selvän.

Mitäs Soneraväki itse kuvittelee paketin sisältävän noiden mainittujen 1-3 -kohtien perusteella?? 🙂
Sain nyt lisätietoja ja vastauksen suoraan Viasatilta. Heidän mukaansa muitakin otteluita tulee n. 2 kpl / viikko. Edessä on kuitenkin valitettavasti sellaisia ottelupäiviä, jolloin Jokereiden ottelu menee päällekkäin muiden KHL:n huippumatsien kanssa. Tuolloin Viasat ottaa mahdollisesti Viasat Sport Xtra:n käyttöön.
Jeps, nyt niitä muitakin pelejä tosiaan on tullut - taisin olla vähän malttamaton... :)

Kiitoksia!

Vastaa