KTV- ja Koti TV -asiakkaidemme kanavavalikoima kasvaa


Kaapeli-tv- ja Koti TV -asiakkaidemme kanavavalikoima kasvaa!

Alla on lista uusista peruskanavista, joiden katselu ei aiheuta lisäkustanteita. Kaikki kanavat näkyvät kaapelitalouksissa, tähdellä merkityt myös Koti TV:ssä. Numero on kanavapaikka, jolta kanavan löytää.

– 16 *Russia Today: englanninkielinen kanava käsittelee sekä kansainvälisiä että paikallisia ajankohtaisia aiheita venäläisestä
näkökulmasta
– 24 *RU TV: venäläinen musiikkikanava
– 17 RT Documentary: esittelee Venäjää käsitteleviä dokumentteja englanniksi vuorokauden ympäri
– 15 *Bloomberg: englanninkielinen kanava esittelee tuoreimmat talousuutiset
– 145 Inspiration: kansainvälinen uskonnollinen kanava englanniksi
– 148 World Fashion: italialaisvenäläinen muoti- ja lifestyle-kanava englanniksi
– 147 France 24: englanninkielinen kanava käsittelee sekä kansainvälisiä että paikallisia ajankohtaisia aiheita ranskalaisesta näkökulmasta

Terveisin,

Sonera Asiakaspalvelu

10 kommenttia

OIs Kanss Todella Hienoo Jos Lisäätte Suomeksi Tekstityksen Ja Muutenkin Kun Uusia Kanavia Ilmestyy Niin Kaikkiin Suomeksi Tekstykset Asumme Ja puhumme Suomea
Hei Karikemi,

Ohjelmien ja kanavien tekstityksistä ja tekstityskielistä vastaavat kanavaa lähettävät ohjelmayhtiöt. Vaikka olisikin mukava saada kaikille kanaville suomenkieliset tekstitykset, niin kaikkien kanavien kohdalla se ei ole mahdollista.
Miksei eurosportia?
Marko- kirjoitti:
Hei Karikemi,

Ohjelmien ja kanavien tekstityksistä ja tekstityskielistä vastaavat kanavaa lähettävät ohjelmayhtiöt. Vaikka olisikin mukava saada kaikille kanaville suomenkieliset tekstitykset, niin kaikkien kanavien kohdalla se ei ole mahdollista.


Olen 4 vuotta jo pyytänyt suomitekstiä History kanavalle....turhaan!
No, eipä ole EPG vikaakaan tuossa ajassa korjattu....

-J-
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Kaapeli-tv- ja Koti TV -asiakkaidemme kanavavalikoima kasvaa!

Alla on lista uusista peruskanavista, joiden katselu ei aiheuta lisäkustanteita. Kaikki kanavat näkyvät kaapelitalouksissa, tähdellä merkityt myös Koti TV:ssä. Numero on kanavapaikka, jolta kanavan löytää.

– 16 *Russia Today: englanninkielinen kanava käsittelee sekä kansainvälisiä että paikallisia ajankohtaisia aiheita venäläisestä
näkökulmasta
– 24 *RU TV: venäläinen musiikkikanava
– 17 RT Documentary: esittelee Venäjää käsitteleviä dokumentteja englanniksi vuorokauden ympäri
– 15 *Bloomberg: englanninkielinen kanava esittelee tuoreimmat talousuutiset
– 145 Inspiration: kansainvälinen uskonnollinen kanava englanniksi
– 148 World Fashion: italialaisvenäläinen muoti- ja lifestyle-kanava englanniksi
– 147 France 24: englanninkielinen kanava käsittelee sekä kansainvälisiä että paikallisia ajankohtaisia aiheita ranskalaisesta näkökulmasta

Terveisin,

Sonera Asiakaspalvelu


Miksi nuo uudet kanavat näkyy silloin tällöin, lähinnä iltaisin löytyy ohjelmavalikosta. On buutattu ja yritetty noitua, mutta ei löydy.
Hei titari

Katsotko kanavia KTV:n vai Viihde -palvelun kautta? Onko kaikilla uusilla kanavilla sama ongelma?
Arttu- kirjoitti:
Hei titari

Katsotko kanavia KTV:n vai Viihde -palvelun kautta? Onko kaikilla uusilla kanavilla sama ongelma?

Hei. juu, kaikilla uusilla kanavilla sama ongelma. Välillä löytyy, välillä ei.
KTV on käytössä.
Hei titari

Oletko kokeillut tehdä tehdasasetusten palautusta digiboksille/TV:lle? Tämä voi joskus auttaa tämän tyyppisissä ongelmissa. Varmista myös, että ongelma ei johdu omista laitteista tai kytkennöistä. Helpoiten tämä onnistuu testaamalla kanavia toisella laitteella.

Mikäli ongelma tulee toisellakin laitteella, ota yhteyttä Vikapalveluumme ja jätä asiasta vikailmoitus. Laitetaan kanavat näkymään!
Jaa millä toisella? Noita kun on vain yksi. Modeemi uusittiin jokunen aika takaperin, thompsonin uusinta tekniikkaa, luulisin. Tehdasasetuksia en ole kokeillut, buuttauksen useammankin kerran. Joskus auttaa hetkeksi, useimmiten ei. Tuskinpa digiboksista tai modeemista tuo vika löytyy, koska muut kanavat toimii normaalisti.
Hei Titari,

Tehdasasetusten palautusta kannattaa kokeilla vielä. Oliko kyseessä sittenkin KotiTV?

Jos kyse olikin KotiTV palvelusta niin kokeile myös resetoida Thomson painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan ja tämän jälkeen käynnistä laite uudelleen.

Lisäisitkö vielä asiakasnumerosi tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Proliili >> Asiakasnumero.

Vastaa