Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Anne_rrr_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapeli-tv ja Omat sivut

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Yritin kirjautua äitini puolesta hänen tunnuksillaan Omille sivuille katsomaan voisiko sitä kautta tehdä osoitteen muutoksen.
Sivuilla sanotaan vain: "Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Soneran liittymiä."

Äidilläni on Soneran kaapelikortti ja mm. Total-paketti. Eikö Omilla sivuilla ole "itsepalvelua" kaapeliasiakkaille? Laskutusarkistoa? Osoitteenmuutos mahdollisuutta?
3 vastausta
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Anne_rrr!

Harmikseni täytyy tässä kohtaa tunnustaa, että vielä ei ole. Tällä hetkellä Kaapelikorttiasiakkailla onnistuu Omilla Sivuilla vain Mix -kanavapaketin muokkaus. Toivotaan, että mahdollisimman pian saadaan koko asiakkuuden hallinta käyttöön!
Tässä kohtaa on toki hyväkin tarkistaa, että äitisi uudessa osoitteessa on kaapelisaatavuus, jotta palvelua voidaan jatkaa.
Äitisi olisi hyvä olla meihin yhteydessä, jotta asia päästään hoitamaan. Yhteydenotto Asiakaspalveluumme onnistuu onneksi montaa eri reittiä 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Anne_rrr_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Niinamari kirjoitti:
Hei Anne_rrr!

Tässä kohtaa on toki hyväkin tarkistaa, että äitisi uudessa osoitteessa on kaapelisaatavuus, jotta palvelua voidaan jatkaa.
Äitisi olisi hyvä olla meihin yhteydessä, jotta asia päästään hoitamaan. Yhteydenotto Asiakaspalveluumme onnistuu onneksi montaa eri reittiä 🙂


Kiitos vastauksesta! Sujuuhan se muutos soittamallakin. Kaapelisaatavuus on uudessakin paikassa.
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jeps, edetään sitä kautta. Kollegat puhelimen päässä hoitavat asian sitten kuntoon. 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut