Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Juupeli_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapelikortin hinta nousee

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tänään saapui 28.4 päivätty tiedote.

"Käytössäsi olevan Sonera Kaapelikortin hinta nousee 1.6.2011. Kaapelikortin uusi kuukausimaksu on 2,50 euroa ja rinnakkaiskortin uusi kk-maksu on 1,25 euroa. Muutos johtuu kaapelikortin kohonneista tuotantokustannuksista."

Kannattaisiko miettiä parempaa sanavalintaa? Ainakin minun korttini on tuotettu jo vuosia sitten. Tuotantokustannukset voitte veloittaa kertamaksuna uutta korttia hankkivilta, eikös?

Monopoliasemassa on toki hyvä tehdä korotuksia, eikä niille asiakas mitään mahda.
7 vastausta
Pentti66_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Juupeli ehti ensin, ajattelin juuri kirjoittaa samasta asiasta.

Saammeko uuden kortin joka kuukausi ?
Mpee_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Aika reilusti tainneet muoviläpyskän kustannnukset nousta kun hinnankorotuksen vaikutus on reilut 8e vuodessa. Muutenkin nämä Soneran vuosittaiset korotukset kaapelimaksuihin ovat saaneet miettimään mitä mieltä koko kaapelissa enään on.

Tuon kirjeen perusteellahan olisi oikeus irtisanoa sopimus välittömästi. Onkohan samalla perusteella mahdollista irtisanoa myös määräaikainen kanavapaketti välittömästi? Eihän sitä voi käyttää jos kortin irtisanoo.
Juupeli_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mpee kirjoitti:
Tuon kirjeen perusteellahan olisi oikeus irtisanoa sopimus välittömästi. Onkohan samalla perusteella mahdollista irtisanoa myös määräaikainen kanavapaketti välittömästi? Eihän sitä voi käyttää jos kortin irtisanoo.


Tuohon olisi kyllä hyvä saada vastaus. Niin vähän tulee telkkaria katseltua, että voisi hankkiutua kortista ja kanavapaketista eroon samalla kertaa.
Harald_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
prosentteina hinta nousi aika reippaasti.. itse käytinkin sitten mahdollisuutta irtisanoa kortti välittömästi. Tähän ratkaisuun oli helppo päätyä sen jälkeen kun tulin käyneeksi soneran sivuilla missä oli tarjous uuden asiakkaan ja kortin ottajalle vuoden ilmaisesta jaksosta.. eli kortin sai ilmaiseksi kun ensin irtisanoi vanhan ja kävi soneran asiakaspalvelupisteessä hakemassa uuden.. pöljän tuntuista juoksemista mutta tuli sitten ilmaiseksi - tarjous tosin soneran sivujen mukaan loppui huhtikuun loppuun.. mutta eiköhän siellä ole kohta uutta tarjousta tulossa.
Juupeli_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Soittelin Soneralle lopettaakseni kaapelikortin ja kanavapaketin, mutta kävi sitten ilmi, että olen maksanut kaapelikortin kesäkuun loppuun asti ja kanavapaketin syyskuulle.

Tottakai jäi kysymättä, että onko maksupalautus mahdollista. Pitää kai soittaa uudestaan...

... no niin, soitettu ja irtisanottu kaikki 🙂 Katsellaan sitten syksyllä/talvella uudestaan, ehkä...
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tiedotteessa mainittu syy hinnankorotukselle pitää paikkansa. Kaapelikortin hinta muuttuu toistaiseksi voimassa oleville sopimuksille seuraavalla laskulla 1.6.2011 jälkeen.

Mikäli asiakas haluaa hintamuutoksesta johtuen irtisanoa palvelunsa päättymään heti, se on mahdollista ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, kuten tiedotteessa on mainittu. Kanavapaketteja ei luonnollisesti voi katsoa, mikäli kaapelikorttisopimusta ei ole. Maksettuja laskuja ei kuitenkaan hyvitetä, koska maksettu lasku = hyväksytty lasku.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Juupeli_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 25 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minä katkaisin sekä kortin, että kanapaketin kesäkuun alusta lähtien ja siitä eteenpäin maksuhyvitys kummastakin. Sieltä olikin lasku jo tulossa, joten asia onnistui hyvin.
Tämän osion uusimmat keskustelut