Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Wezcu80_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 70 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapelikortti

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi minulle tulee yhä laskuja (Laskun numero: 14246, lasku on jo maksettu) kaapelikortista, vaikka olen palauttanut sen aikoja sitten (22.8.2014) Jyväskylän liikkeeseenne? Tänään teiltä tuli ilmoitus, että kortin tilaus on yhä voimassa, ja haluanko tehdä tilauksia kortille.
1 vastaus
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Wezcu80 !

Kaapelikortin laskutus on kirjattu päättymään tälle päivälle, eli 30.9.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu