Kaapelikorttilasku

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

hain Soneran kaupasta tammikuussa kaapelikortin tarjouksen mukaisesti eli ei korttimaksua, kuukausimaksu pari kuukautta ilmainen ja Lasten paketti, Viasat Film ja MTV3 kanavapaketti ilmaiseksi, olikohan maaliskuun loppuun.

Sain tänään laskun, jossa laskutetaan kaapelikorttia 23.3.-31.7.2012 10.73 €. En ole ilmoittanut, että haluaisin jatkaa kaapelikortin tilausta (siis sitä sisältöä joka sisältyy 2,50€ kuukausimaksuun). Haluaisin ainoastaan, että kuten sivuillanne sanotaan,

"Soneran kaapelikortilla näkyy ilman erillistä lisämaksua Travel Channel ja Eurosport-kanava."

En siis halua katsella MTV3 HD:a enkä Nelonen HD:a enkä Bonuskanavaa.

Samalla haluan jo nyt ilmoittaa, että en aio jatkaa Lasten paketin, Viasat Filmin ja MTV3 kanavapaketin tilausta niiden ilmaisen jakson loputtua.

3 kommenttia

Hei LauriE!

Kaapelikortissa on kuuden kuukauden laskutusjakso ja tämän takia kortista on lähtenyt lasku, jossa on huomioitu kaksi ensimmäistä maksutonta kuukautta. Kaapelikortin kuukausimaksu on 2,50€ ja hintaan sisältyy kuukausittain vaihtuva Bonuskanava, Travel Channel, Eurosport, YLE HD, MTV3 HD ja Nelonen HD.

Mikäli haluat jatkossakin katsoa yllä mainittuja kanavia, niin silloin saamasi kaapelikorttilasku on aiheellinen. Lasten paketin, Viasat Filmin ja MTV3 -kanavapaketin irtisanominen kampanja-ajan jälkeen onnistuu soittamalla Asiakaspalveluumme tai varaamalla soittoaika. Mikäli et halua ollenkaan jatkaa kampanja-ajan jälkeen kaapelikorttiasiakkaanamme, tulee sinun palauttaa kaapelikortti lähimpään Jälleenmyyjäpisteeseemme.
Hei,

se tässä on lähinnä outoa, että laskuni eräpäivä on 20.2. ja tarjoukseni mukaisesti kortti ja kanavapaketit ovat ilmaisia 22.3. asti. Minun on siis joko maksettava kaapelikorttia nyt heinäkuun loppuun saakka tai olla maksamatta laskua ja palauttaa kortti 20.2. mennessä. Täkköin minulta jää käyttämättä tarjoustani kuukauden verran.
Hei LauriE !

Jos irtisanot Kaapelikortin kesken laskutuskauden, niin yleensä etukäteen velotettuja maksuja ei palauteta ilman erityistä syytä. Suosittelenkin ottamaan yhteyden Asiakaspalveluumme p.0200 17000 ma-pe 8-20, la 9-16.30 tai soittamisen sijaan voit varata ajan Palvelupyynnön kautta, niin me soitamme sinulle. Huomioithan, että meillä on kahden viikon irtisanomisaika.

> Nyt vähän vedän sanojani takaisin päin ja laitettiin kyselyä eteenpäin tuosta kaapelikortin hyvittämisestä, jos kesken laskutuskauden irtisanotaan. Palaan tähän.

Vastaa