Kaapelilaajakaistavika Turussa

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Minulla on ollut vikaa kaapelilaajakaistassa 14.1. lauantaiaamusta lähtien. En ole vieläkään saanut tietoa, että vika olisi korjattu. Miten tämä viankorjaaminen voi kestää näin kauan ja miksi minua ei infota mitenkään vian pituuden kestosta???

4 kommenttia

Hei tsateri !

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa asiakastilanteesi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Olethan muuten tehnyt vikailmoituksen p.0206 90101 ma-pe 8-20, la 9-16.30 tekniseen asiakaspalveluumme?
Nyt olen lisännyt asiakasnumeroni profiiliini. Tottakai olen tehnyt vikailmoituksen.
Hei tsater !

Kiitos vielä asiakasnumeron lisäämisestä.
Kiirehditin vikailmoitustasi eteenpäin, toivotaan että saadaan pian liittymäsi kuntoon.
tsateri kirjoitti:
Minulla on ollut vikaa kaapelilaajakaistassa 14.1. lauantaiaamusta lähtien. En ole vieläkään saanut tietoa, että vika olisi korjattu. Miten tämä viankorjaaminen voi kestää näin kauan ja miksi minua ei infota mitenkään vian pituuden kestosta???


Muista toki pyytää vakiohyvitystä 20e/alkava viikko sitten kun vikasi on korjattu ja tiedät miten kauan se oli poikki. Lisätietoja: http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/083 ... 0bbd7.aspx

Vastaa