Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tour_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapelimodeemin MAC-osoitteen vaihdos

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

kuinka kauan kaapelimodeemin MAC-osoitteen vaihto yleensä kestää? Ilmoitin uuden MAC:in pari päivää sitten ja omilla sivuilla se näkyykin, mutta uudella MAC:lla oleva modeemi ei saa yhteyttä (vanhalla MAC:lle oleva modeemi toimii edelleen).

Hommasin kokeeksi vanhan EPC3000 modeemin uudemman EPC3825 tilalle kun firmware päivityksestä huolimatta yhteys tuntuu pätkivän satunnaisesti (yleensä useamman kertaa päivässä).

Vanha MAC: ***4B8E9E
Uusi MAC: ***BEA5B7
13 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei tour,

Jos yhteyden ongelmat jatkuvat edelleen, niin kannattaa tehdä vikailmoitus siitä, niin päästään selvittämään ongelmaa tarkemmin. Vikailmoituksen voi tehdä myös Omien sivujen kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Hanneko_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei

Meille on tulossa uusi modeemi ja MAC osoite oli vaihdettu vastaamaan uutta laitetta. Laite ei ole kuitenkaan vielä tullut ja kun yhteys katkesi eilen, huomasin että MAC osoite ei vastannut tällä hetkellä käytössä olevaa modeemia. Vaihdoin osoitteen takaisin mutta vielä en pääse linjoille. Kuinkahan kauan tässä menee?
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Hanneko,

Valtuuttelin vanhan kaapelimodeemisi nyt uudelleen, niin sen pitäisi hetkisen kuluttua nousta linjoille.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Hanneko_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Toimii, kiitos ja hyvää viikonloppua 🙂
Tämän osion uusimmat keskustelut