Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hantta_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapelin kanavapaikoissa häikkää ja turhia kanavia (10650)

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Digiboksi herjaa kerta toisen jälkeen neljää kanavaa, joiden se väittää poistuneen. YLE Teema, LIV, SVT World sekä SuomiTV. Boksi(t) väittävät näiden kanavien poistuneen vaikka ne todellisuudessa ovat juurikin paikallaan – mutta niiden ohella kanavalistasta (on haettu useaan otteeseen, palautettu tehdasasetukset ja kokeiltu eri bokseja jne) on myös kanavia paikoilla 7, 8, 22 ja 33 jotka ovat nimeltään "Unknown name". Näillä ei näy mitään, mutta niitä ei voi poistaa. Jos poistaa kanavat joita digiboksi herjaa, ei ko. kanavia voi katsoa ollenkaan. Ongelma ilmenee etenkin kyseisiä kanavia katseltaessa, ei niinkään kanavilla 1-6 (TV1, TV2, MTV3, Nelonen, FST5, Sub)...

Ottaa jonkin verran päähän kun esim. Nelonen Sportia katsellessa ruutuun ponnahtaa n. kolmen minuutin välein ruutu jossa pyydetään poistamaan kanavia joita ei halua poistaa. Jospa ne "tyhjät" kanavat saataisiin pois sieltä listasta homma saattaisi selkiintyä?

Vastaavanlaisia ongelmia oli Tammisaaren (10600/10650) alueella myös viimeksi asuessani siellä (pari vuotta sitten), jolloin uusien kanavien päivitykset kestivät ikuisuuksia eikä kaikkia kanavia aina löytynyt edes kanavalistasta.
2 vastausta
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kertomasi ongelma ei ole tuttu kaapelitelevision asiantuntijoille. Pari kysymystä:

- Onko digiboxin kanavat varmasti pyyhitty muistista eli palautettu tehdasasetuksille ennen uutta kanavien hakua?
- Tiedätkö onko muilla samalla alueella vastaavaa ongelmaa?

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
hantta_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Kertomasi ongelma ei ole tuttu kaapelitelevision asiantuntijoille. Pari kysymystä:

- Onko digiboxin kanavat varmasti pyyhitty muistista eli palautettu tehdasasetuksille ennen uutta kanavien hakua?
- Tiedätkö onko muilla samalla alueella vastaavaa ongelmaa?

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu


Noniin, tällä kertaa vika käyttäjässä. Ilmeisesti EN ole palauttanut tehdasasetuksia välillä, nyt toimii kuten kuuluukin. Kiitokset!
Tämän osion uusimmat keskustelut