Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
honde_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapelinetti ei toimi imatra

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tänään lakkasi netti toimimasta n. 16-17 aikaan iltapäivällä. Noh, ajattelin jos modeemi on vain kuumentunut ja otin johdot pois 10 minuutiksi. Kuitenkaan netti ei tämänkään jälkeen toiminut. Modeemina toimii soneran toimittama thomson tcw770, liekö vika ilmestynyt modeemiin vai onko vika soneran päässä? Asetuksia en modeemissa muita ole muuttanut kuin ip flood protectionin ottanut pois, jotta ei tule ongelmia kun netissä pleikkarilla pelailee. Tähän asti toiminut moitteetta, nopeudet ovat pitäneet paikkansa ja muutenkin. Ainut vaan että tuo modeemi jää nyt ohjelappusen mukaan semmoiseen tilaan ku "From SYNC completed, receiving UCD to ranging completed" , eli Online valo ei syty ensinkään, edes vilkkumaan.

Ja kaiken olen tehnyt jota tässä itekseen voi tehdä soneran ohjeiden mukaan.
1 vastaus
Veikko_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 713 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mikäli mahdollista, modeemi kannattaa testata muualla (paikassa josta löytyy saatavuus Soneran kaapelilaajakaistalle). Mikäli laite toimii toisaalla vika on verkon puolella, ja siinä tapauksessa kannattaa jättää vikailmoitus vikapalveluun joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen). Mitää yleistä vikaa ei ole tiedossa Imatran suunnalla.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/ohjeet/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut