Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Drackola_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaapeliyhteys poikki

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ongelmana siis netti joka on ollut jo viikon poikki. Tätä ennen toiminut kolme vuotta mainiosti. Naapurilla meni poikki kolmeksi päiväksi suurinpiirtein samoihin aikoihin mutta hänellä yhteys palasi. Rivitalossa asutaan. 10/2 yhteys.
On resetoitu, vaihdettu antennipistoketta, otettu haaroitin pois yms mutta us-valoa pitemmälle ei mene missään vaiheessa.
Modeemi on Thomson Tcw750-4.

Voisiko tuon valtuuttaa uudestaan? Seuraaviksi vaihtoehdoiksi jää sitten uusi modeemi tai huoltoukko.
3 vastausta
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Drackola,

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin löydän liittymäsi tiedot. Voidaan kokeilla tuota uudelleenvaltuutusta jos ongelma on yhä ajankohtainen!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Drackola_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Asiakasnumero lisätty.
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Drackola,

Modeemi on nyt valtuutettu uudelleen verkkoon, voitko vielä varalta palautaa modeemin tehdasasetukset niin laite hakee signaalin uudelleen. Jos vika jatkuu, suosittelen tekemään asiasta vikailmoituksen. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut