Kahden tunnuksen yhdistäminen

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Mulla on teiltä netti, telkkaripalvelut ja puhelinliittymä ja nyt kun on sellainen tilanne, että mun pääsähköposti oli ennen mun exän nettiliittymän alla. Mulla on nyt kaksi eri tunnusta, millä pääsen omille sivuille. Toisessa on puhelinliittymä ja samalla kuitenkin näen mun exän tiedot, että mikä liittymä sillä on jne. Onko mahdollista, että _kaikki_ mun palvelut on yhden tunnuksen takana?! En todellakaan tee sillä mun exän tiedoilla yhtään mitään ja muutenkin. Sivuilla ei oikein muutenkaan tunnu näkyvän kaikki tiedot, sillä en nää esim. mikä nettiyhteys mulla on (tottakai siis tiedän sen) tai se telkkaripalvelu, ei sitä oo koko omilla sivuilla.

Voitteko tutkia asiaa tai ottakaa sitte yhteyttä erikseen, jos tää oli liian sekava kysymys.

3 kommenttia

Hei Erioil,

Mobiilipuolelta ja laajakaista puolelta olet saanut eri tunnukset omille sivuille. On myös mahdollista tehdä pankkitunnistautuminen, jolloin kaikki liittymät joita sinun henkilötunnuksellasi järjestelmästä löytyy, näkyvät Omilla Sivuilla. On mahdollista, että liittymään tehdyn omistussuhteen muutoksen jälkeen tiedot päivittyvät hieman viiveellä omille sivuille. Voisit tehdä tuon tunnistautumisen ja katsoa mitä liittymiä siellä sen jälkeen näkyy ja palata asiaan, jos tilanne ei vieläkään vastaa todellisuutta.
Hei,

Kaikki on muuten hyvin, mutta miksei kaapelitelevisiopalvelua näy ollenkaan? Onko sen tarkoituskaan näkyä? Koska jos haluan vaihtaa kanavapakettia, niin pitääkö mun erikseen sitten soittaa asiakaspalveluun?
Hei Erioil

Valitettavasti kaapelitv:n kanavapaketteja ei voi muokata Omien Sivujen kautta. Kanavapaketit pitää tilata Asiakaspalvelun kautta.

Vastaa