Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tempke_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kaksi liittymää samassa taloudessa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei

Olen muuttamassa talouteen jossa on jo entuudestaan Soneran ADSL liittymä. Ongelmana on se että myös itselläni on samanlainen ADSL liittymä. Molempien liittymien sopimukset jatkuvat vielä useita kuukausia, joten toisen purku ei kai ole mahdollista? (Maksamatta jäljelle jääviä kuukausia) Toinen ongelma on myös siinä, että oman liittymäni siirto uuteen osoitteeseen olisi maksullista, koska olen sen viimeksi siirtäny viime kesänä. Onko mahdollista laittaa oma liittymäni tauolle? Emme haluaisi maksaa kahdesta liittymästä, sekä toisen liittymän siirrosta.

Oma liittymäni on siis 24 meganen ja se toinen on 10 meganen.
Olen monta vuotta Surinan kanssa tapellu vaikka mistä, nyt en jaksais... 😉
1 vastaus
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei tempke,

Jos osoitteessa johon olet muuttamassa on jo valmiiksi toinen ADSL-yhteys, täytyy sinun oma liittymäsi irtisanoa koska kahta liittymää harvemmin voidaan toimittaa samaan osoitteeseen (poikkeuksena sellaiset kiinteistöt joissa on kaksi eri nousuparia puhelimille)

Suosittelen olemaan tilanteesta yhteydessä suoraan asiakaspalveluun niin voivat tarkistaa tilanteen parhaiten 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu