Testasin juuri itse ja edellisen viestini linkkiketju vie suoraan siihen paikkaan, josta irtisanomispyynnön voi laittaa. Mikäli menet tv-asiat ->kanavapakettimuutokset, tulee tuo alla mainitsemasi tieto.
Kokeiletko siis vielä kerran. Mikäli ei onnistu, ota yhteys asiakaspalveluumme puhelimitse. Keskustelupalstan nimimerkin perusteella emme voi varmistua, että kirjoittaja on varmasti liittymän omistaja, eikä esimerkiksi vain käyttäjä tai maksaja. Muutospyynnöt otetaan vastaan vain omistajalta.
Antamasi asiakasnumeron perusteella tiedoissasi ei näy, että mikään tilaus olisi kesken. Milloin olet tehnyt tilauksen Discovery-kanavapaketista?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa
http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.