Kanavapaketin irtisanominen (KaapeliTV - Surf)

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Soitin 15.9.2012 Soneran asiakaspalveluun ja irtisanoin Surf -kanavapaketin. Puhelun aikana asiakasneuvoja tarkisti, ettei määräaikaisuutta enää ole päällä ja että paketti on laskutettu 30.9. saakka. Sovimme, että paketti irtisanoutuu tuon jälkeen. Samalla kortille kytkettiin Cmore Film -kanavapaketti.

Cmore alkoi näkyä saman tien (kiitos nopeasta toiminnasta!). Mutta äsken testatessa myöskin Surf -kanavapaketin kanavat näkyvät edelleen 3.10. Pitääkö minun soittaa asiakaspalveluun uudestaan ja irtisanoa jo kertaalleen irtisanottu kanavapaketti?

2 kommenttia

Hei Bubbles,
Surfpaketin irtisanominen näkyy olevan kunnossa, joten ei hätää. Paketti on irtisanottu 30.9.2012 päivälle, eli samalle päivälle johon laskutus on päättynyt. Joskus kanavasignaali jää vielä hetkeksi voimaan irtisanomisen jälkeenkin. Tästä syystä kanavat ovat vielä näkyneet. Laskua tästä ei sinulle enää muodostu, koska järjestelmissä irtisanominen on tallennettu sinne syyskuun viimeiselle päivälle.
Hei Mia!

Kiitos nopeasta vastauksesta ja mukavia syyspäiviä 🙂 Tämä Keskustele ja kysy -palsta toimii muuten loistavasti ja aina tietää, että vastauksen saa nopeasti!

Vastaa