Kanavapaketit!

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Mulla on tällä hetkellä MTV3 Total ja HBO mutta haluaisin vaihtaa MIX:iin.
Miten tässä pitää menetellä, ei löydy omilta sivuilta mistään missä voisi muuttaa kanavapakettia.

5 kommenttia

Hei StigOle

Voisit olla yhteydessä kanavapaketti vaihdoksista meihin esim. Facebookin kautta tai lähettämällä palvelupyyntö omien sivujen kautta koskien kanavapakettien vaihtoa. Voit myös soittaa meidän myyntinumeroon 0800 133 133 mistä asia saadaan hoidettua.

Tällä hetkellä sinulla on HBOssa 12kk sopimus voimassa maaliskuun alkuun 2014 asti. MTV3-Total on toistaiseksi voimassaolevana joten sen vaihto onnistuu kyllä!
Haluaisin kans kysellä, että olisiko mahdollista jotenkin sulkea kanavapaketteja vai kauanko sopimuksiani. Tällä hetkellä on mtv total ja Viasat paketti käytettävissä, mutta olen lähdössä kohta muutamaksi kuukaudeksi ulkomaille niin en viitsisi välttämättä pitää niitä yllä. Olen lähettänyt jo viime viikolla yksityis viestiä oman profiliin kautta, kuin facebookkiin sonera osioon saamatta minkäälaisia vastausta.
Hei Sooni22

Vilkaisin pakettejasi ja MTV-total sopimus on voimassa 7.12.2013 asti ja viasat-sport paketti 25.1.2014 asti. Määräaikaisia paketteja ei voi laittaa ns. tauolle reissun ajaksi mutta voit kyllä irtisanoa ne nuille sopimuksen päättymispäiville.

Peruutuksen tai irtisanomisen voit hoitaa joko omien sivujen kautta tai soittamalla asiakaspalveluun. Myös facebookin kautta homma onnistuu mutta en osaa aiemmasta viestistäsi sanoa miksei siihen ole vastattu? Yleensä vastaus tulee saman päivän aikana mutta viimeistään kuitenkin samalla viikolla. Kannattaa laittaa viestiä sitäkin kautta uudestaan jos se tällä kertaa tavoittaisi meidät paremmin!
Moro

Hei onko ollenkaan mahdolista tilata pellkät nelonen pro 1 & 2 ettei tarvitsis ottaa koko pakettii ku ei kummiskaan tuu katottuu noita muita ollenkaan?
Moi Vincenzo! Pelkkiä Pro-kanavia ei ole mahdollista tilata erikseen. Halvin paketti, josta nämä kanavat löytyy, on Nelonen Paketti hintaan 19,90€/kk. Kaikki Nelosen tarjoamat kanavapaketit löydät täältä.

Vastaa