Kanavapaketti Sonera URHOtv Total

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Monta kertaa mainittu asiasta ja joka laskussa jaksetaan veloittaa tuo kummituskanava jota ei ole, ei ole tilattu eikä katsottu koska sitä ei ole. Kanavapaketti Sonera URHOtv Total.

Saisiko sen lopullisesti pois laskuista jollain tapaa.

3 kommenttia

Hei tre_ka !

Tarkistin liittymätiedoistasi, että Sonera Urho-tv Total on irtisanottu joulukuun alussa. Meillä on jälkikäteislaskutus ja tuossa viimesimmässä laskussasi, eräpäivä helmikuussa on veloitettu enää se joulukuun alku.

Jos oli tarkoitus, että Urho-tv Total piti olla aikasemmin irtisanottu, niin otathan yhteyden Asiakaspalveluumme p. 0200 17000 ma-pe 8-20, la 9-16.30. Mukavaa kevään jatkoa.
Mintsi kirjoitti:
Hei tre_ka !

Tarkistin liittymätiedoistasi, että Sonera Urho-tv Total on irtisanottu joulukuun alussa. Meillä on jälkikäteislaskutus ja tuossa viimesimmässä laskussasi, eräpäivä helmikuussa on veloitettu enää se joulukuun alku.

Jos oli tarkoitus, että Urho-tv Total piti olla aikasemmin irtisanottu, niin otathan yhteyden Asiakaspalveluumme p. 0200 17000 ma-pe 8-20, la 9-16.30. Mukavaa kevään jatkoa.


Kiitokset vastauksesta. Tosin voisi miettiä miksi pitäisi kolmannen kerran pyytää tekemään sama asia.. Tällä kertaa maksoin laskun siten, että vähensin urhot itse.
Hei tre_ka,
Lasku näkyykin maksettuna meillä jo ja UrhoTV:n osuuden vähentäminen on huomioitu. Eli asia on kunnossa!

Vastaa