Kanavapakettien irtisanominen

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Miksei kanavapaketin irtisanomista voi tehdä netissä. Asiakaspalvelunne on jatkuvasti tukossa eikä kauheasti kiinnostaisi jonottaa.

Itse olisin lopettamassa vanhaa MIX kanavapakettia ja vaihtamassa sen MIX M pakettiin, mutta ei tuo kovin helpolta operaatiolta vaikuta. Ajanvarauskin näytti puhdasta nollaa sekä tälle viikolle että tuleville viikoille..

Saattaa olla pian niin että kun tuonne asiakaspalveluun joskus pääsen alle 20 min jonotuksella niin jää tuo uusi pakettikin ottamatta..

3 kommenttia

Hei TjSFi,

Kanavapaketteja ei ole mahdollista itse irtisanoa Omien Sivujen kautta, muuta kuin jättämällä palvelupyyntö. Paketit voi myös irtisanoa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Mikäli "vanhat" keinot puistaa niin voit heittää meille privaviestiä facebookkiin ja hoidetaan irtisanominen sitäkautta. 🙂
Hei,

Minulla piti Total paketti päättyä 30.11.2013. Vielä näyttää näkyvän, joten onko teillä jotain unohtunut vai onko joku kamppanja käynnissä, että kanavat näkyy kaikilla?
Hei am11

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään vilkaisemaan asiaa. Mitään ilmaista kampanjaa ei avoinaisesti esityksessä juuri nyt ole.

Vastaa