Kanavapakettien tilaus tökkii (Koti-TV)

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Olen KotiTV-asiakas ja olen yrittänyt useita kertoja päästä tilaamaan kanavapaketin omien sivujen liittymänhallinnasta. Tilaaminen loppuu kuitenkin joka kerta seuraavaan virheilmoitukseen:

"Tilausjärjestelmässä on havaittu tekninen ongelma

Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.

Hyvä asiakkaamme, liittymänhallinnassamme on valitettavasti tällä hetkellä tilapäinen katkos eikä haluamaanne tilausta voida tehdä loppuun. Voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0800 133133 tai jättää yhteystiedot oheiseen kenttään. Otamme yhteyttä teihin viimeistään seuraavana arkipäivänä ja hoidamme tilauksen kuntoon.

Ystävällisin terveisin
Sonera Asiakaspalvelu"


Olen jättänyt yhteystiedot kahteen otteeseen, mutta yhteydenottoa ei ole kuulunut. En aio ryhtyä jonottamaan puhelimessa, joten mikäli asian hoitaminen ei onnistu muutoin, niin voin tämän toki myös unohtaa, tulen kyllä toimeen ilman lisäkanaviakin. Soneran bisneksen kannalta lienee kuitenkin ongelmallista, että lisäpalveluiden ostaminen tökkii näin pahasti.

3 kommenttia

Hei ealho !

Yleistä vikaa ei ole tiedossa, niin olisi hyvä jos saisimme vikailmoituksen asiasta Vikapalveluumme p. 0206 90101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai vaihtoehtoisesti voit jättää palvelupyynnön.

Lisääthän Profiliisi vielä asiakasnumeron, niin voin katsoa vielä asiakastilanteesi.
Hei,

Asiakasnumero lisätty ja jätin palvelupyynnön weblomakkeella.
Hyvä juttu, en nähnyt mitään erikoista asiakastiedoissasi, mikä estäisi kanavapakettien tilaamisen Omilta Sivuiltamme. Toivottavasti saat haluamasi kanavapaketit pian nähtäville.

Vastaa