Kanavapakettikokeilu

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sain kanavapaketteja kuukaudeksi ilmaiskokeiluun. Näitä tilatessani varmistin, että ne loppuvat automaattisesti sen kuukauden jälkeen, ilman että minun pitää niitä erikseen sulkea. Nyt tuli kuitenkin viesti, että kanavapakettikokeilu on loppumassa, ja tämän jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Oletan kuitenkin, ettei näin ole, koska olen asiasta jo tilatessa ilmoittanut. Kiitos.

5 kommenttia

Hei Jompe76,

Normaalisti nuo kokeilupaketit jatkuvat toistaiseksi voimassaolevana, ellei niitä irtisano. Sinun kanssasi tuosta olikin jo ilmeisesti sovittu ja kanavat päättyvät ilmaisjakson loppuessa.

Jos kuitenkin haluat jatkaa jotakin pakettia, niin kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä.
Tilasin silloin samalla kuukaudeksi discovery-paketin, ja siitäkin varmistin, että loppuu kuukauden päästä automaattisesti. Eipä ole loppunut. Toivottavasti ei tarvitse olla jälleen laskun tullessa teihin yhteydessä, sillä en aio maksaa senttiäkään ylimääräistä.
Tämä se ei ole sitten liikahtanut eteenpäin ollenkaan. Mikäs siinä, kyllähän minä voin noita discoveryn kanavia ilmaiseksikin katsoa.
Hei jompe76

Pahoittelut ettei kukaan asiakaspalvelusta ole ehtinyt tilannettasi vilkaisemaan! Pyytäisinkin näissä kanavapaketin irtisanomisissa / tilauksissa lähestymään suoraan asiakaspalvelua joko soittamalla tai laittamalla privaviestiä facebookin kautta! Täällä en julkisesti halua kenenkään henkilötunnuksia kysellä koska silloin sen näkisi puoli valtakuntaa.

Maistiaiskanavat sinulta on otettukkin jo pois mutta discovery on yhä päällä ja se on maksullisena!
Jaahas, pitänee taas sit olla asiakaspalveluun yhteyksissä, niinkuin ihan joka kerta kun teidän kautta tekee mitään muutoksia. Ikinä ei ole mennyt mikään nappiin. Ja arvatenkin sitten kun on laskutuksen aika, niin taas joku mättää. Discoverypaketistakin minulla oli sopimus, että otan sen kuukaudeksi, ja sitten menee automaattisesti kiinni.

Vastaa