Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Gero88_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kanavapakettitarjoukset

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi. Tuolla tarjoussivullanne näkyy että saisi hbon 6kk ja mtv totalin 1kk ilmaiseksi. Omilla sivuilla ei kuitenkaan ole mainintaa tuosta tarjouksesta. Onko tarjoukset voimassa jos tuolta omilta sivuilta tilaa ihan normaalisti nuo?

Edit: tämä ratkesikin jo
3 vastausta
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Gero88!

Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Hienoa jos asia on jo kunnossa. Asiasi koski ilmeisesti Mobiiliviihdettä. Sen tarjoukset löytyvät osoitteesta http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv ... d=some9055 . Mukavaa syksyn jatkoa!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
OuJee_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kuukausi sitten otin MTV Total-paketin 1 kk 0€ (mobiilipalvelu). Viikko sitten kokeilin, josko tuon voin perua omilta sivuilta ja niinpä sieltä löytyi joku painonappi ja pektin peruminen onnistui. MUTTA paketti loppuikin saman tien näkymästä ja sain edukkaaseen 0€ hintaan vain n. 3 viikon pätkän. Sinänsä olettaisin että 1 kuukausi on tasan 1 kuukausi eikä jotain ihan muuta.

Tältä sivustolta olen lukenut mm. että ei onnistu omilta sivuilta ja että irtisanomisaika olisi 2 viikkoa, joka on 1 kk tilaukselle järjettömän paljon. Muistaakesni tilausvaiheessa on myös LUVATTU, että asiakasta infotaan ENNEN kuin jakso loppuu, mutta moista ilmoitusta ei nyt tullut - joko ei ehtinyt tulla kun peruin viikkoa ennen tai sitten ei vaan tullut. Mites tuon pitäisi mennä?

Eli pitääkös nämä sittenkin hoitaa jonkun asiakaspalvelun (puhelimitse) kautta, jotta saa juuri sitä mitä on LUVATTU ? Ja kun nuo muut luvatut 6 kk tutustumisjaksot (peruspaketti + HBO) loppuvat, niin miten minun pitäisi toimia, jotta saisin ne oikeaoppisesti lopetettua siten, että ne toimivat tasan luvatun ajan eikä esim 5 kk 2 viikkoa? Ja miten on asia tuon irtisanomisajan osalta eli MILLOIN nuo temput pitää tehdä?
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moro OuJee!

Sonera Viihde mobiilissa palvelua pääsee tosiaan hallinnoimaan Omilla Sivuilla.
Myös kanavien lisäykset ja poistot hoituvat näppärästi. Vaihtoehtoina on lisätä tai poistaa ja muutos tapahtuu heti, kun itse muutoksen Omilta Sivuilta teet.
Eli muutokset kannattaa hoitaa juuri silloin, kun haluat muutoksen tapahtuvan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut