Kanavat eivät käynnisty, pääasiassa Eurosport

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei

Minulla on jo pitkään vaivannut ongelma että jotkin kanavat, pääasiassa paljon katsomani Eurosport ja Eurosport 2, eivät käynnisty, vaan vaativat 1-10 uudelleenyrityskertaa. Ruutu joko jää mustaksi kun vaihtaa kanavan tai sitten tulee herjalaatikko jossa lukeen ensin "Videontoistovirhe Käynnistämässäsi ohjelmassa on ongelma. Yritä käynnistää ohjelma uudelleen."
Tämän kun kuittaa OK:lla niin tulee vielä uusi boksi joka sanoo: "Huomio Yritit valita kanavan jota ei ole listalla." Huomasin, että tästä on muutkin huomauttaneet ja liittynyt tallenteisiin monilla. Itsellä ei ole tallenteista kyse vaan normaalikanavista. Kanavat saa kyllä uudellenyritysten kautta käyntiin mutta ärsyttävää pidemmän päälle kun ei toimi kuten pitäisi.
Muutamia ohjelmistopäivityksiä olen odotellut ja toivonut että auttaisi mutta ei näköjään vaikutusta. Boksikin on taidettu resetoida ainakin kertaalleen.
Liittymä on 24/1 ja modeemi näyttää DL nopeudeksi n. 17Mb mikä aika hyvin pitääkin paikkansa.
Näkisitteköhän onko jotain tehtävissä tälle ongelmalle.
Kiitos

3 kommenttia

Mielenkiintoista. Liityn samaan kerhoon samoilla oireilla. Eurosport 1 HD (228) tarvitsee uudelleenyrityksiä lähes aina.

Samoin nuo kaksi perättäistä virheilmoitusta on tuttu juttu. Vika korjaantuu pitkällä odotuksella tai boksin uudelleenkäynnistyksellä. Tästä haluaisin lisätietoja, onko ongelma omassa sisäverkossa vai ulkopuolella? Tätä ei ennen tätä syksyä tapahtunut nimeksikään.
Hei Bummer ja Freezen,

Testasin itse testilaittellamme noita kanavia ja siinä ne tuntuivat toimivan nyt normaalisti. Joten ainankaan mitään laajempaa vikaa ei näyttäisi näillä kanavilla olevan tällä hetkellä. Mutta jos palvelussa teidän kohdalla ongelmaa on niin asiaa on kyllä syytä selvittää tarkemmin.

Jos ongelma on siis edelleen ajankohtainen niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Joo, pitää siis soitella. Ongelma on tosiaan ajankohtainen ja vaivannut jo pitkään, olen vain toivossa elänyt että jotkut päivitykset tuon korjaisivat.
Kiitos

Vastaa