Kanavia ei löydy

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Digiboksi toimii muuten, valikot pelaa yms. mutta yhtään kanavaa ei näy.
Laitteen vianmääritys valikosta: asetukset -> vianmääritys , vianmääritys pysähtyy kohtaan 5/7 Digiboksin kello. Digiboksi ehdottaa palvelun uudelleenkäynnistämistä kellonajan asettamiseksi, mutta tämä ei auta.

Olen myös palauttanut digiboksiin tehdasasetukset ja tehnyt käyttöönoton uudelleen..

Onkohan palvelua oikein kytketty, miten tarkistan???

3 kommenttia

Hei MarkkuT

Kuulostaisi hieman siltä että digiboksisi on joko liitetty intenon punaiseen WAN-porttiin tai johonkin muuhun reitittimeen. Digiboksi tulee liittää suoraan Intenon keltaiseen LAN-porttiin (numerolla ei merkitystä). Tarvittaessa käynnistä digiboksi uudestaan tai tee digiboksille vielä tehdas-asetusten palautus. Ohjeet löytyvät täältä

Tällä hetkellä en löydä meidän lähettämää Intenoa linjalta ollenkaan. Olethan kytkenyt Intenon suoraan internet yhteyden päänousuun? Inteno kytketään nousuun käyttäen aiemmin mainitsemaani WAN-porttia.
Kiitos, tomiihan tuo nyt. En vain tiennyt että pitää käyttää nimenomaan tuota routteria.
Hei MarkkuT

Hieno kuulla että sait ongelman ratkaistua 🙂 joskus se on pienestä kiinni ja onneksi huomasit kysyä asiasta.

Vastaa