Digiboksi toimii muuten, valikot pelaa yms. mutta yhtään kanavaa ei näy.
Laitteen vianmääritys valikosta: asetukset -> vianmääritys , vianmääritys pysähtyy kohtaan 5/7 Digiboksin kello. Digiboksi ehdottaa palvelun uudelleenkäynnistämistä kellonajan asettamiseksi, mutta tämä ei auta.
Olen myös palauttanut digiboksiin tehdasasetukset ja tehnyt käyttöönoton uudelleen..
Onkohan palvelua oikein kytketty, miten tarkistan???
A
Hei MarkkuT
Kuulostaisi hieman siltä että digiboksisi on joko liitetty intenon punaiseen WAN-porttiin tai johonkin muuhun reitittimeen. Digiboksi tulee liittää suoraan Intenon keltaiseen LAN-porttiin (numerolla ei merkitystä). Tarvittaessa käynnistä digiboksi uudestaan tai tee digiboksille vielä tehdas-asetusten palautus. Ohjeet löytyvät täältä
Tällä hetkellä en löydä meidän lähettämää Intenoa linjalta ollenkaan. Olethan kytkenyt Intenon suoraan internet yhteyden päänousuun? Inteno kytketään nousuun käyttäen aiemmin mainitsemaani WAN-porttia.
Kuulostaisi hieman siltä että digiboksisi on joko liitetty intenon punaiseen WAN-porttiin tai johonkin muuhun reitittimeen. Digiboksi tulee liittää suoraan Intenon keltaiseen LAN-porttiin (numerolla ei merkitystä). Tarvittaessa käynnistä digiboksi uudestaan tai tee digiboksille vielä tehdas-asetusten palautus. Ohjeet löytyvät täältä
Tällä hetkellä en löydä meidän lähettämää Intenoa linjalta ollenkaan. Olethan kytkenyt Intenon suoraan internet yhteyden päänousuun? Inteno kytketään nousuun käyttäen aiemmin mainitsemaani WAN-porttia.
A
Kiitos, tomiihan tuo nyt. En vain tiennyt että pitää käyttää nimenomaan tuota routteria.
A
Hei MarkkuT
Hieno kuulla että sait ongelman ratkaistua joskus se on pienestä kiinni ja onneksi huomasit kysyä asiasta.
Hieno kuulla että sait ongelman ratkaistua joskus se on pienestä kiinni ja onneksi huomasit kysyä asiasta.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.