Kattavaa selitystä selaipostista/ postiasiakasohjelmiin

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Olen saanut ja helposti tapahtui sähköpostin virittely selainpostissa. Sitten hirrveen vaikeeta niinkuin postilaatikon luominen vaimolle ja esim. lapsille, niin että kirjautuminen tälle uudelle alipostilaatikolle tapahtuu myös. Keskustelun jossa laadittiin alipostilaatikko olen nähnyt, ja sen onnistunut tekemään elikkä minulla on mahdollisuus hallita tätä alipostilaatikkoa (poistaa ja säätää välittämistä yms.), mutta missä kirjautumiskenttä - missä salasana - miten toimitaan ????.

2 kommenttia

Kiitos tekniikka, kun vastasit kysymykseeni!!. Homma hoitui kun avasi Pääpostilaatikon saapuneet-kansion. Viestissä sisältönä sähköpostitunnukset ja salasanat yms. . Helppoa !.
Hei Miqksu,

Pahoittelut että en ehtinyt vastailemaan kysymykseesi aiemmin. Asia taisi kuitenkin jo ratketa.

Lisäpostilaatikon tilaaminen onnistuu luomalla ensin Sonera tunnus ja kirjautumalla sillä omille sivuille.

Mene tämän jälkeen omilla sivuilla Liittymänhallintaan ja valitse laajakaistaliittymä, mikäli se ei tule automaattisesti näkyviin. Liittymänhallinnassa on "Luo uusi sähköpostilaatikko" linkki, jonka kautta pääset luomaan lisäpostilaatikkoa.

Käyttäjätunnus ja salasan tulee aina pääkäyttäjän sähköpostiin.

Vastaa