Kaukosäädin rikki


Hei vaan!
Mitä tehdä kun Vip 1003 digiboxin kaukosäätimen patterinkannake on antanut periksi ja ponkaissut kaukosäätimen sisälle??
Kuinka ja mistä voi saada uuden?

17 kommenttia

Hei Idaliina

Lähetin asiakasnumerosi perusteella sinulle uuden kaukosäätimen 🙂
Terve,

Ja täysin sama ongelma täällä. Eli tuo jousi on myös lähtenyt tuolta sisältä irti. Melko heppoista tekoa tuo säädin... Uutta säädintä siis kaipaillaan.
Eli siis onnistuuko tätä kautta saada myös meille tuo uusi säädin vai miten toimitaan?
Meillä meni kaukosäädin hieman huonoo kuntoo kun koira rupesi ominpäin katsoo teeveetä tosin siinä onnistumatta. Nyt sitten kuuluu kysymys kuinka saada uusi kauko tilalle?
Anteeksi, mutta minkä tiedon tarvitsette jotta voitte lähettää mulle uuden kaken? Boxi on siis juuri tuo VIP 1003..
Täällä myös kauko-ohjaimen suhteen samaa ongelmaa (Vip 1003 digiboxin kaukosäätimen patterinkannake on antanut periksi), saisiko uutta tilalle?
Hei ville_1

Lisäätkö liittymänumerosi asiakasnumeron kenttään ilman väliviivaa (-) esim 333123456. Myös asiakasnumerosi käy hyvin. Voit laittaa viestiä meille myös facebookin kautta.

lasse-1 Sinulle olemme lähettäneet nyt uuden säätimen! Tulisi saapua n. 1vk kuluessa lähimpään postiin. Saat txt-viestillä ilmoituksen kun paketti noudettavissa.

PS. Jos teillä on käytössä joko iPhone tai Android älypuhelin, voitte käyttää sitä tavallisen kaukosäätimen tapaan meidän ilmaisella kake-sovelluksella!
Johon vois joskus päivittää vaikka uudet kanava logot. Kröhöm....
Asiakasnumero lisätty.
Hei Ville_1,

Yritit ilmeisesti lisäillä liittymänumeroa asiakasnumerokenttään. Lisäisitkö sen uudelleen ilman "-" merkkiä. Muoto olisi tuolloin siis 333123456.

Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Kaukosäätimeni patterikotelo meni rikki - saisinko uuden kaukosäätimen?
Hei Heiminna,

Laitoin sinulle uuden kaukosäätimen tulemaan.
Hah, näyttää viestimäärästä päätellen olevan kysessä tämän Motorola VIP1003 -iptv-boxin tyyppivika... :)

Niin myös täällä, eli toinen patterijousi rikkonut kiinntyksensä, halkaissut kaukosäätimen takaseinän ja jousi itse painunut säätimen sisään.
Hei,

sama homma täällä eli digiboksimme kaukosäädin meni rikki. Kyseessä on Motorola VIP 1003 digiboksi. Voisimmeko saada uuden kaukosäätimen?

Terveisin,
Vesa
Vikapalveluun kannattaa ottaa suoraan yhteys niin saa uuden kaken. Tänne kirjoittaminen ei edistä asiaa muyren kuin saamalla vastauksen ota yhteyttä vikapalveluun.
Hei Mkhaaramo,

Lähetimme sinulle uuden kaukosäätimen. Uusi kaukosäädin tulee sinulle Postin lähimpään toimipisteeseen noin 2-3 arkipäivän sisällä.
Hei Vekorhon,

Lisäätkö asiakasnumero kenttään laajakaistaliittymäsi asiakasnumeron niin lähetetään sinullekkin uutta kaukosäädintä. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Vaihtoehtoisesti voit myös olla vikapalveluumme yhteydessä, niin sitäkin kautta saat uuden kaukosäätimen tilattua.

Vastaa