Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Screamy_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Käyttäjätunns tai salasana väärä?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Noniin Eli sain tässä näin tänään 17.5 n 12maissa tämän digiboksin ja liitinsen ensikertaa päälle. Teki kaikki lataukset oikein jne. mutta sitten kun olen kirjautumassa sisään Käyttäjätunnuksella ja salasanalla jotka sain myös tänään heti sen jälkeen niin kone ilmoittaa että väärä käyttäjätunnus tai salasana? Niin Että onko tässä jokin viive ennenkuin pääsen kirjautumaan sisään?. Tilauksen tein 12.5
4 vastausta
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Saattaa olla että saamasi tunnukset eivät vielä ole aktivoituneet eli vaikka tunnukset ovat jo saapuneet sinulle ne eivät vielä ole voimassa. Asian voisi tarkistaa jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Ellei sinulla ole vielä asiakasnumeroa tiedossa, myös laajakaistaliittymän numero (333- tai 346-alkuinen) kelpaa.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
johve_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi minulle ei ole lähetetty vielä tunnuksia joten nyt tuijottelen vain tuota syötä tunnusluku ja salasana kohtaa ? .. voitteko laitella sen mahd. pian.

Joona
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Koti TV -palveluun kuuluvat tunnukset toimitetaan asiakkaalle norrmaalisti postitse. Jos et ole kuitenkaan vielä saanut tunnuksia palveluun, kannattaa olla asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm) josta tunnukset pysytään tarvittaessa lähettämään sinulle uudelleen. Voit vaihtoehtoisesti lähettää asiasta viestin asiakaspalveluumme myös Omien Sivujemme lomakkeella.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
aldee_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Koti TV paketti kannettiin kotiin tänään, mutta tunnuksia ei ole tullut puhelimeen, soneran säpostiin, kirjeenä kotiin, eli ei siis minnekkään. Kiva ku on pelit ja vehkeet muttei niitä voi käyttää! nyt jonotettu asiakaspalveluun ½tuntii....
toivottavasti ne tunnukset saa sieltä samantien eikä vasta ens viikolla, jos sieltä nyt edes vastataankaan.

edit. 1h odottelua jonossa

edit. Luvattiin lähettää tunnukset tekstiviestillä 30 min kuluessa.
Eikä mitään tunnuksia kuulunut!
Tämän osion uusimmat keskustelut