Kiitos asiakaspalvelulle!

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Haluan antaa positiivista palautetta asiakaspalvelulle koskien Koti-Tv:n maksullisia kanavia:
Koti-Tv sopimukseeni kuului aluksi ilmaisina 6kk (?) tv-kanavia ( jotka ilmeisesti jatkuivat maksullisina ilman erillistä ilmoitusta).
Heinäkuulla Soneran 'omilla sivuilla'ni luki vain että 'päättyy' kun asiaa viimein muistin tarkistaa kun maksulliset kanavat näkyivät yhä..
en muistanut olenko perunut jatkon kun se maksulliseksi muuttuu tms.
Netin kautta en pystynyt asialle tekemään mitään, en myöskään nähnyt koska päättyy tms tietoja
joten soitin asiakaspalveluun;
odottelemaan jouduin jonkun aikaa mutta mielestäni kohtuullisessa ajassa ystävällinen naishenkilö, jonka nimeä en valitettavasti muista, vastasi puheluuni ja yhdessä ihmettelimme netin 'päättyy'-tekstiä kun ei kuitenkaan tietoa löytynyt koska päättyy tms
Asiakaspalvelija lupasi samantien katkaista maksullisten kanavien -palvelun koska en sitä tarvinnut/halunnut ja illalla ei enää kanavia telkkaristani löytynyt!

Olen hyvin tyytyväinen saamaani kohteluun ja siihen että tehtiin heti niinkuin luvattiin!

Kiitos siis Soneran Asiakaspalvelulle!


yst. terv Tiina Tampereelta

1 kommentti

Hei DorisTi: Hienoa, että sait hoidettua asiasi sujuvasti. Mukavaa syksyn odotusta!

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

Vastaa