Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sonnijla_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kirjautuminen omille sivuille

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kun yritän kirjautua omille sivuille, heitetään minut sivulle jossa kiitetään käynnistä alla on nappi uutta kirjautumista varten. Aina kun yritän kirjautua, tapahtuu tuo sama ilmiö.

Joulukuussa vielä toimi mutta ei enää nyt tammikuussa, mistä oikein on kysymys?

Pitäisi jo kohta päästä katselemaan Mix-paketin kanavavalikoimaa ja ehkä vaihtamaankin jotain.
9 vastausta
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei sonnijla!

Omien Sivujen uudistuksen myötä siellä on vielä joitain ongelmia ja tosiaan joskus joillakin asiakkailla tuo kirjautuminenkaan ei onnistu. Itsellä se on taas koko ajan toiminut moitteetta kaikilla selaimilla. Kokeilepa sinä onko selaimen valinnalla merkitystä.

Mix kanavien pakettivaihdot eivät toistaiseksi onnistu Omien Sivujen kautta, joten tämänhetkisen kanavavalikoiman näet osoitteesta http://www.sonera.fi/mix . Pakettien vaihdot hoidetaan asiakaspalvelun kautta, joten voit ottaa yhteyttä vaikka Facebookin kautta yksityisviestillä niin hoidetaan asia sitä kautta kuntoon.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
sonnijla_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei ole selaimesta riippuvainen. Tuosta samasta ongelmasta on täällä vaikka miten paljon viestejä joten ihmettelen melkeinpä hämmästyneeltä vaikuttavaa vastausta. Ongelma on niin tarkkaan jo monen kirjoittajan toimesta yksilöity että ongelmakohta ja sitä myöten korjauksenkin pitäisi olla selvä juttu.

Se ette jo kuukauden kestäneeseen virheeseen saada korjausta, on pelkkää välinpitämättömyyttä. Tietotekniikan ammattilaisena ihmettelen todella.
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
sonnijla: Kiitokset palautteesta. Minäpä välitän sen Omista Sivuista vastaavalle taholle. Itse huomasin että kaikki sivuston osa-alueet eivät toimi Explorerin kautta, mutta taas Firefoxilla pelittää paremmin joten jotain merkitystä tuolla selaimellakin on, ainakin joidenkin palveluiden kohdalla.

Mutta mitä tosiaan tulee tuohon Mix kanavapakettiin, niin siihen liittyvät muutokset saadaan hoidettua kyllä asiakaspalvelun kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Emyl_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kyllä se on melkein lottovoitto jos onnistuu kirjautumaan omille sivuille vaikeuksitta. On paljon paikkoja joihin kirjautuminen ongelmatonta. Luulisi Sonerallakin olevan kapasiteettia parempaan.
aazie
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 131 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tyhjentäkää selaimista välimuisti, poistakaa vanhat tunnarit , jos tallennettu ja tehkää kokonaan uudet tunnarit pankin tunnistuksella. Pitäisi alkaa pelittämään.
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Emyl: Kiitos aazielle hyvistä neuvoista. Välimuistin tyhjentäminen sekä kokonaan uusien tunnusten luominen auttaa. Sivustolle kirjautumisessa ei ole nyt hetkeen ollut ongelmia, joten pitäisi onnistua kyllä kunhan tunnukset ovat kunnossa, mutta kiitokset palautteesta joka tapauksessa!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
1rape2_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
En osaa laittaa uutta kysymystä, mutta yritän näin.
Menin tänään ensimmäisen kerran "omille sivuille"
Itseasiassa menin telefinlandin omille sivuille, se pyysi pankkitunnuksilla kirjautumaan, --ohjautui soneran omille sivuille pyysi kirjautumaan uudelleen ja ohjautui soneran omille sivuille, joita en ole ikinä ennen käyttänyt, vaikka kyllä soeneran asiakas olen. Mikä ihme juttu tämä on. en minä minnekään telefinlandin omille sivuille päätynyt , van soneran omille sivuille. Sitten välillä sivu lataa ja lataa...
sama toistuu aina. mikä ongelma?
Eevu73_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei auta pankkitunnuksilla teko eikä muuten, ulosheitto on varmaa. Tätä osasin kyllä pelätä, kurjaa turhan vuoksi haaskailla pankkitunnuksia, nekään ei ole ilmaisia. Sottaa en edes viitsi kun se on turhan paljon hermoja vievää. Mutta ongelma on- ei ainakaan tällä päiväyksellä tunnu toimivan.
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kaikki keskustelijat!

Kiitos viesteistänne.

On totta, että Sonera Omien Sivujen sisäänkirjautumisessa sekä joidenkin osioiden toimivuudessa on ollut ajoittaisia ongelmia. Ongelmat ovat tiedossa ja ongelmakohdat pyritään saamaan korjatuiksi mahdollisimman pikaisesti.

Tässä linkki Sonera Omien Sivujen ohjeisiin ja vinkkeihin, josta löytyy ratkaisuja tiettyihin ongelmatilanteisiin.

http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... /haku/Omat Sivut

1rape2! Mikäli Tele Finlandin Oma liittymä -sivulle kirjautumisesi ohjautuu edelleen Sonera Omille Sivuille, pyytäisin sinua ottamaan yhteyttä vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.


Ystävällisin terveisin

Tapani V
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu