Kiusanhenget kuriin!

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Keksikää nyt joku keino suitsea nuo/ tuo intomielinen häirikkö joka jaksaa tavan takaa pommittaa yhtä Sonera-postillaatikkoamme!

Emme ole jakaneet osoitetta nettipalstoilla tai muuten julkisesti, joten kiusaajan listalle päätyminen on todella outoa!

--------------------------------------------------------------------------

Viimeinen varoitus!,
Lisää yhteyshenkilöt
Luo ryhmä
Näytä kaikki otsikkotiedot
Tulosta näkymä
Lähettäjä: INET WEBMAIL TEAM [admin@inet.fi]
Päivämäärä: 4.7.2013 9:01
Vastaanottaja: <undisclosed-recipients:>
Kopio:

Viimeinen varoitus!,


Tämä on ilmoittaa teille, että sähköpostitilin on ylittänyt
varastointi raja. Et voi lähettää ja vastaanottaa sähköpostia, sinun
e-mail tili poistetaan palvelimelta. Voit välttää tämän ongelman,
Suosittelemme, että päivität postilaatikon enemmän tilaa. Päivittää,
Klikkaa alla olevaa linkkiä päivittää ja lisätä tietoja alla
ja valitse Lähetä lomake tai Lähetä viesti

================>
http: *ansalinkki poistettu*

Jos emme ole saaneet päivityksen voit, ne tuhoavat postilaatikkoon

Kiitos.
@INET WEBMAIL TEAM

6 kommenttia

Hei mitenmodeemiauki

Et ole varmasti ainoa joka kärsii tästä ikävästä ongelmasta. Näiden postien pääsyä palvelimen läpi on pyritty koko ajan hillitsemään ja osalle käyttäjistä se on tuonut jo ratkaisun ongelmaan. Valitettavasti osa käyttäjistä kärsii vielä tästä ongelmasta ja paras tapa, millä voi itse ongelmaan vaikuttaa, on luoda suodattimia webmailiin.

Voit luoda suodattimia kirjautumalla ensin webmailiin osoitteessa: http://www.sonera.fi/sahkoposti
Tämän jälkeen luot suodattimet valitsemalla ylhäältä Asetukset --> posti --> suodattimet. Voit lisätä suodattimia haluamillasi ehdoilla esim. lähettäjän tai sisällön mukaan tarkistettavaksi. Suodattimia voit luoda niin monta kuin haluat.

Toivottavasti näistä ohjeista oli sinulle apua!
Hei!

Osalla on ratkennut? Tahdon siihen osaan minäkin!

Totta kai olen luonut suodattimia, mutta tänäänkin taas..


"
Aihe: postia Ylläpitäjä inet.fi

Lähettäjä: Postia ylläpitäjä inet.fi [cebrian-acuna@mundo-r.com]
Päivämäärä: 19.7.2013 6:50

Varoitus: sähköpostin käyttäjä INET,

Olet ylittänyt kiintiön rajoissa INET sähköpostitili 250 MB ja pyydetään pidentää 48 tuntia tai enemmän teidän webmail-tili on poistettu käytöstä INET meidän tietokantaan. Vain klikkaa tästä täydelliset tiedot tarvitaan lisätä osallistumista INET sähköpostitilin 2 Gt.

Kiitos, että käytät postipalveluiden INET sinua.

Copyright ©️ 2013/14 INET mail Information Center. "
Hei mitenmodeemiauki

mitenmodeemiauki kirjoitti:
Osalla on ratkennut? Tahdon siihen osaan minäkin!


Sähköpostipalvelin suodattaa suurimman osan haittaliikenteestä mutta kaikkia viestejä ei voida suoraan suodattaa pois. Osa haittaviesteistä löytää tiensä käyttäjien postilaatikkoon ja varsinkin niihin, minkä s.postiosoite on ollut julkisesti esillä (esim. myynti-ilmoitukset tai kotisivut). Suodattimia parannetaan koko ajan mikä automaattisesti pienentää näiden saapuvien roskapostien määrää käyttäjille päin.

Suodattimien lisääminen itse omaan s.posti tiliin auttaa ongelmaan mutta niitä joutuu usein tekemään useampia. Pysyvin ratkaisu päästä ongelmasta eroon on avata uusi sähköpostilaatikko, minkä osoitteen antaa vain tunnetuille tahoille.
Hei!

Kiitos vastauksestasi!

Olen sen verran kokenut netinkäyttäjä, että osaan varoa,
enkä ole koskaan julkaissut esim. tuota häiriköitävää osoitettani missään.

Lisäksi Soneralla on 4 muuta osoitetta, vain tuota yhtä pommitetaan jatkuvasti.
Olen noita suodattamia asentanut kymmeniä, ja ne tehoaa just siihen lähettäjään,
mutta joka kerta kun tulee uusi varoitus on siinä uusi lähettäjän osoite.
Olen turtunut noihin viesteihin ja poistan ne saman tien, ei vaivaa enää.
Sähköpostiosoitteen muuttaminen olisi varmaankin ratkaisu ongelmaan, mutta kun on
ollut jo parikymmentä vuotta sama osoite, tuntuu vaikealta luopua siitä.
Kyllä se siitä
Hei!

Lisätietona vielä, että osoitteeseen abuse@inet.fi voi näitä viestejä lähettää, jotta kalastelusivut saadaan suljetuksi. Postista olisi hyvä näkyä myös kokonaiset otsikkotiedot, jotta nähdään myös viestin lähde.

Vastaa