Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Wasama_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kokeile Viasat Film- kanavia, no hienoa mutta...

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi ihmeessä teillä on salaamaton (ei https://) websivu mihin pitää syöttää "ilmaisen Viasat lokakuun" saadakseen kaikki kriittiset tiedot henkilötunnuksesta lähtien???

Eikös nuo tiedot ole kenen tahansa urkittavissa jolla hiemankin tietoa asiasta?

http://www.sonera.fi/secure/viasat+film ... ivu-pieni1
28 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Wasama,

Kiitos palautteestasi. Laitoin asiasta tietoa eteenpäin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Nible
Vakiokalustoa ☆☆
  • 8 custom-general.kudos
  • 326 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi jo kortin omaavan pitää täytellä noin paljon kaikkia tietoja.

Eikö pelkästään se kaapelikortin numero riittäisi?

Jaa lukihan se sitten siinä että jatkuu toistaiseksi voimassaolevana eli olkoot
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Nible!

Kysymällä kaapelikortin numeron lisäksi muitakin tietoja varmistamme, että yhteystiedot ovat ajantasalla. Kanavapaketti jatkuu ilmaiskauden jälkeen toistaiseksi voimassa olevana. Asiakkaille lähtee muistutusviesti, kun määräaika lähenee loppuaan. Kampanjaehdoissa kerrotaan myös, että tarjous edellyttää yhteystietojen antamista sekä lupaa sähköiseen markkinointiin, joten sähköpostiosoitekin on tarpeellinen. Hauskaa viikonloppua!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Wasama_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Noniin, nyt tuli Soneralta viesti, että ovat kytkeneet Viasat Filmin katseluun 1.10 alkaen. Siis ihan omin päin. En ole täyttänyt mitään tilauslomaketta juurikin tuosta ketjun aloitukseni syystä.

No mikäpäs siinä. Nyt sitten tulee "jännäkakka", kummalle kaapelikortille kahdesta mahdollisesta paketti nappaa kiinni. Veikkaan, että väärälle, eli TV:n, eikä tallentavan digiboksin, mun tuurilla 😃

Aika outoa, että vaikka ensin kysellään ummet, lammet ja immet, paketti kytketään ilman oikein mitään alunperin kysyttyjä asiakastietoja lopulta... hmm
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Wasama,
Haluaisin tarkistaa tilannetta. Lisäätkö profiiliin asiakasnumerosi, tarkistetaan mistä tuo tilaus on lähtenyt käyntiin, jos et itse ole sitä tehnyt.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Wasama,

Tilauslomakkeeseen on nyt tehty muutoksia, http://www.sonera.fi/viasatopen ohjautuu nyt https sivulle, https://www4.sonera.fi/secure/viasat+film+open.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Wasama_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mia kirjoitti:
Hei Wasama,
Haluaisin tarkistaa tilannetta. Lisäätkö profiiliin asiakasnumerosi, tarkistetaan mistä tuo tilaus on lähtenyt käyntiin, jos et itse ole sitä tehnyt.


Lisäsin. Sinänsä en ole pahoillani että tuo kanavapaketti näkyy lokakuussa. Mutta se pitäisi ohjata siihen ensimmäiseksi avattuu korttiin, ei rinnakkaiskorttiin.

Vaan hyvähän se on tutkia mistä palvelun avaus tilaamatta johtui...
Wasama_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Marko- kirjoitti:
Hei Wasama,

Tilauslomakkeeseen on nyt tehty muutoksia, http://www.sonera.fi/viasatopen ohjautuu nyt https sivulle, https://www4.sonera.fi/secure/viasat+film+open.


Nonni onnea 😛
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Wasama!

Viasat Film -paketti näyttää olevan tulossa aikaisemmin avatulle kortille eli ilmeisesti se menee aivan oikein. Kyseessä on juuri tuon lomakkeen kautta saatava 1kk ilmaistarjous, jonka jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana ellet sitä peru. Arvoitukseksi jäi vielä, miten tuo tilaus on tullut, jos et sitä itse tehnyt.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut