Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Nible
Vakiokalustoa ☆☆
  • 8 custom-general.kudos
  • 326 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Korjataanko liikamaksut automaattisesti seuraavana kuuna

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Maksu-tv laskut on suoraveloituksena, kun e-laskua ei saatavilla. Kerta riitti että lasku jäi tulematta ja kanavat sulkeutuivat.

Tein pakettimuutoksia marraskuun lopulla.
Tuli sitten ilmoitus joulukuulta ja siinä oli MTV3 Totalin laskutus väärin.
Tuon asian hoidin samana iltana kuntoon, mutta tänään kun lähtenyt rahat tililtä, niin ollut se alkuperäinen summa. Eli hoituvatko nuo asiat automaattisesti kuntoon sitten seuraavaan suoraveloitukseen?
20 vastausta
Nible
Vakiokalustoa ☆☆
  • 8 custom-general.kudos
  • 326 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Alkuperäinen summa lähtenyt taas tänään tililtä.

Parin viikon päästä sitten näkee taas että menikö niinkuin piti vai ei.
Teea-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 263 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Nible,

eli sinulta oli veloitettu (laskulla 7421) 34,92 euroa? Suoritus ei vielä meillä näy, mutta hyvä että laitoit tiedon. Lisään tämän selvityspyyntöön.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Nible
Vakiokalustoa ☆☆
  • 8 custom-general.kudos
  • 326 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Teea- kirjoitti:
Hei Nible,

eli sinulta oli veloitettu (laskulla 7421) 34,92 euroa? Suoritus ei vielä meillä näy, mutta hyvä että laitoit tiedon. Lisään tämän selvityspyyntöön.


Kirjauspäivä
22.02.2013

Arvopäivä
22.02.2013

Maksupäivä
22.02.2013

euroa
34,92
Nible
Vakiokalustoa ☆☆
  • 8 custom-general.kudos
  • 326 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Erääntyviin on jo ilmestynyt 50,36 euron suoraveloitus 22.3. päivälle, mutta ilmoitusta ei ole vielä tullut.

Jotainhan tuossa kyllä on pielessä, kunhan se ilmoitus vaan tulisi joskus niin näkisi että mitä.

Nopeasti laskettuna siinä on 38 senttiä liikaa.
Nible
Vakiokalustoa ☆☆
  • 8 custom-general.kudos
  • 326 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tänään oli sitten suoraveloitus ilmoitus tullut

Ei ole hyvityksenä niitä kahden edellisen laskun ylimääräisiä maksuja koroista ja helmikuun laskulta on taas laitettu korot maksuun. Eli tämän laskun jälkeen summa on jo 6 senttiä. Ja kun tuokin lasku erääntyy ja menee maksuun perjantaina, niin eiköhän siitäkin sitten tule korkoa

Tuo MTV3 Totalinkin laskutus on ihan mielenkiintoinen kun joulukuulla oli puhetta että maaliskuu menee tuolla 14,95 hinnalla ja nyt se on laskutettu 30 päivää tuolla hinnalla ja ilmeisesti yksi päivä 24,95€ hinnalla.

Eikö meitä maksukanava tilaajia voisi siirtää tuonne laajakaistan tai matkapuhelin puolen laskutusjärjestelmään. Ne kun näyttää toimivan ihan hyvin ainakin omalla kohdallani.
Teea-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 263 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Nible,

tuo laskuasia on edelleen selvityksessä, pahoittelen että niin kauan tuntuu vievän aikaa tämä. "Potkasin" vähän keissiä taas eteenpäin =). Uskallan kyllä sinulla luvata, että jokainen väärin perustein peritty sentti sinulle palautetaan, sen suhteen voit olla huoleti.

Tarjous, jota MTV3 Total -kanavapaketissa on käytetty oli sellainen, jossa ensimmäiset kolme kuukautta (eli ajalta 30.12.2013 - 30.3.2013) veloitetaan 14,95 euroa kuukaudessa ja seuraavat kolme kuukautta alkaen 31.3.2013 veloitetaan 24,92 euroa kuukaudessa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Nible
Vakiokalustoa ☆☆
  • 8 custom-general.kudos
  • 326 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eli tuo MTV3 total oli sitten ihan ok. Muistelinkin että muutos oli tehty kuukauden viimeinen päivä eikä kuukauden alusta.

Toivottavasti tämä nyt jossain vaiheessa selviää tuo korko asia.
Nible
Vakiokalustoa ☆☆
  • 8 custom-general.kudos
  • 326 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ja taas tuli suoraveloitusilmoitus jossa peritty 23.3-25.3 väliltä korkoa 0,03 euroa. Summa taitaa nyt olla 0,09 euroa jos oikein laskin. Joulukuun laskusta helmikuun laskuun 0,02 euroa ja nyt tuo maaliskuun laskusta 0,03 euroa.

Tuon huhtikuun laskun eräpäivä on sentään maanantaina, eli ei nyt ainakaan pitäisi noin montaa päivää korkoa mennä.

Jokainen lasku on lähtenyt eräpäivänä tililtäni, sinä alkuperäisenä summana, joka tuossa suoraveloitusilmoituksessakin on ollut.
Nible
Vakiokalustoa ☆☆
  • 8 custom-general.kudos
  • 326 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tämä tämänkin kuukauden lasku lähti tililtä eräpäivänä.

Onkohan tähän selvinnyt jotain? Summa ei ole vieläkään niin suuri että alan maksulliseen numeroon asiasta soittelemaan. Maksu-tv laskutukseenkaan ei voi varata aikaa
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jälleen Nible,
Harvinaisen kinkkinen tapaus kyseessä, myönnettävä!
Tulevaan laskuusi on tehty nyt viiden euron hyvitys vaivannäöstäsi. Tämän hyvityksen jälkeen laskutuksen pitäisi toimia taas normaalisti eikä eräpäivänä veloitetusta laskusta pitäisi kertyä mitään korkoja.
Seuraa tilannetta ja jos vielä jotain tulee niin ilmoita tänne meille. Sopiiko näin?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut