Hei,
Sain virheellisen laskun, jossa oli veloitettuna peruttuja kanavapaketteja. Soitin asiakaspalveluun ja sain asian hoidettua. Ongelma on, että vanha lasku on menossa suoraveloitukseen. Onko keinoa muuttaa laskun summaa vai lähetättekö minulle uuden laskun korjatulla summalla? Vai maksanko, nyt "liikaa" ja se hyvittyy automaattisesti seuraavassa laskussa?
Terveisin
Tommi
A
Hei Tommikoi ,
hyvitys 35,09 euroa on tehty tänään. Laskun eräpäivä on 11.2.2013, joten hyvitys ehtii hyvin laskua kuittaamaan ja sinulta suoraveloitetaan ainoastaan jäljelle jäävä summa. Uutta laskua emme lähetä, joten alkuperäinen sähköpostiisi lähetetty lasku jää sinulle.
hyvitys 35,09 euroa on tehty tänään. Laskun eräpäivä on 11.2.2013, joten hyvitys ehtii hyvin laskua kuittaamaan ja sinulta suoraveloitetaan ainoastaan jäljelle jäävä summa. Uutta laskua emme lähetä, joten alkuperäinen sähköpostiisi lähetetty lasku jää sinulle.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.