Korvausvaatimus lukuisista mokista ja vioista!

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei!

Nyt on kärsivällisyys Soneran kanssa loppu!

Parin kuukauden aikana LUKUISIA ONGELMIA JA VIKOJA,
jotka ovat vieneet kohtuuttomasti aikaani ja estäneet normaalien maksamieni palveluiden käytön!

1) Nettiyhteyteni katkaistiin 10. helmikuuta heti työviikon alussa maanantaiaamuna!

Jouduin soittamaan maksulliseen "palvelunumeroon" useamman kerran.

Vika luvattiin korjata ja ilmoitettiin "korjatuksi" parin päivän kuluttua.

Vikaa EI oltu korjattu!

Jouduin soittamaan keskiviikkona taas uudelleen ja kävi ilmi,
ettei kukaan ollut edes oikeasti käynyt talojakamossa tarkistamassa,
että sieltä oli konkreettisesti nettiyhteys katkaistu!

Torstaina 13. helmikuuta iltapäivällähuoltomies soitti suoraan talojakamotilasta ja sanoi korjanneensa vian.

Työviikko oli tuhottu! Netti on edellytys työnteolleni!

Tuosta luvattiin rahallinen hyvitys, mitään hyvitystä en ole saanut!

2) Viidestä sähköpostistani yhteen tulee solkenaan törkeitä kalasteluviestejä, vaikka en ole koskaan levittänyt Sonera-meilejäni väärille tahoille! Aiemmin ao. meiliin sai luotua suodattimia mutta muutama viikko sitten suodattimia ei saanut mitenkään luotua! Kirjoitin asiasta nyt lukossa olevalle kirjoituspalstatunnuksellani: mitenmodeemiauki eli sieltä näkyy vikatiedot.

Tuon sivupostilaatikon suodatinongelmasta tein vikailmoituksen, mutta huoltomies olikin käynyt sohlaamassa pääpostilaatikossani, josta ei mitään vikailmoitusta oltu tehty!

Seuraus: pääpostilaatikkoni salasana sotkeutui!
Olen viikkoja pyytänyt korjaamaan pääsähköpostilaatikkoni salasanaongelman,
mutta mitään ratkaisua ei ole tullut! En edelleenkään ole saanut etunimi.sukunimi@pp.inet.fi
salasanaani vaihdettua! Salasana vaihtuu vain sonera.fi sivustolle, ei webmail.inet.fi -sivustolle!

3) kaiken lisäksi kirjoituspalstan käyttäjätunnukseni salasana on sekaisin ja vuosia käyttämäni tunnus on lukkiutunut. Kun yritän tilata salasanan: "Antamaasi sähköpostiosoitetta tai käyttäjätunnusta ei löytynyt"

??? Miten niin ei löydy!? Sama sähköposti on ollut käytössä vuosia! En saa mitenkään kirjauduttua vuosia käyttämälläni "mitenmodeemiauki" -käyttäjätunnuksellani saitille! Olen pyytänyt korjaamaan ongelman, apua ei ole vielä tullut, siksi jouduin luomaan tilapäisen "mitenmodeemiauki3" -tunnuksen.

4) Katsokaa keskusteluosion kautta kaikki ongelmat! En pysty tähän kaikkea kopioimaan. Ao. nikillä on kaikki tarkasti ajallaan dokumentoitu. Olen kirjoittanut ne tunnuksellani "mitenmodeemiauki" sekä tuon tunnuksen salasanaongelmasta johtuen muutaman viikon tunnuksella "mitenmodeemiauki3"
Kiitos!
Minulta on mennyt omaa työaikaa kohtuuttomasti näiden viikkoja kestävien ongelmien kanssa!

On oikeus ja kohtuus, että Sonera hyvittää esim. laajakaistan kuukausimaksujen hyvityksenä asiakkaalle koituneet tappiot!

Olen ollut pitkämielinen ja odottanut, mutta nyt on mitta täynnä!
Tämä on jatkunut nyt jo kaksi kuukautta!!!

2 kommenttia

Listaus ongelmista:

viewtopic.php?f=100&t=16570

viewtopic.php?f=53&t=16875

viewtopic.php?f=100&t=17428

viewtopic.php?f=98&t=17469

viewtopic.php?f=100&t=17468

viewtopic.php?f=59&t=17213

viewtopic.php?f=53&t=17527

viewtopic.php?f=95&t=17530

viewtopic.php?f=52&t=17582

viewtopic.php?f=59&t=17493



Ps. nyt pääsin sisään alkuperäisellä nikillä, mutta en enää tuolla tilapäisnikillä "mitenmodeemiauki3"

IP:stä kyllä näette, että olen sama henkilö! :I
Hei mitenmodeemiauki,

Katselin tuota vikahistoriaa ja kyllä siinä on yhdelle ihmiselle melkoisesti osunut vastoinkäymisiä. Pahoittelemme noista ongelmista aiheutunutta haittaa. Tein sinulle tuleville laskuille hyvityksiä nyt ja laitan sinulle tekstiviestillä vielä tuon kokonaissumman, joka tullaan sinulle hyvittämään. Toivottavasti tämä hieman helpottaa tuskaa.

Nyt pääsitkin kirjautumaan jo vanhalla mitenmodeemiauki tunnuksellasi taas sisään ja siltä osin tuo on nyt kunnossa? Kyselen vielä tuosta mitenmodeemiauki3 tunnuksesta, että mitä sen kanssa on käynyt.

Sähköpostin salasana ongelma ilmeisesti jatkuu edelleen ja siitä onkin jätettynä soittopyyntö, niin olemme sinuun yhteydessä ja koitetaan selvittää asia vielä sen osalta kuntoon.

Mikä tilanne noiden roskapostisuodattimien suhteen oli? Oletko päässyt tekemään niitä nyt vai jatkuuko ongelma senkin suhteen edelleen?

Vastaa