Koti-TV ei toimi

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

18.7.2013 tv:n kuvaruutu muuttui oranssiksi.. boxista virrat pois, modeemin uudelleen käynnistys, kaapeleiden tarkistus useampaankin kertaan. Perjantaina 19.7 alkoi toimimaan..muuten paitsi ohjelmaopasta ei näy eikä tallennuksia, menuun pääsee, mutta kun valitsee ohjelma-opas, katoaa valikko, ja vaan kuva jää....Onnex on vanha kunnon Topfield kytekttynä, voipi tallentaa. Sais tää Motorolakin toimia. ja kaipaan jotain muuta neuvoa, kun piuhat irti jne..... ne on tehty jo siis useampaankin kertaan.Netti toimii kyllä.

5 kommenttia

Olen suorastaan hämmästynyt neuvojen runsaudesta, nimenomaan soneran suunnalta 🙂
Hei Ryttka-2,

Olitko kokeillut resetoida jo Thomson palvelureititintä? Jos et, niin kokeile seuraavaa.

Ota Motorola digiboxista virtajohto irti.

Paina sitten Thomsonin reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan.

Power valo jää tämän jälkeen palamaan oranssina. Käynnistä Thomson uudelleen ja odota että nettiyhteys muodostuu.

Kun nettiyhteys on muodostunut, niin kytke digiboxin johto takaisin kiinni.

Jos tämä ei vielä auta, niin kokeile vielä palauttaa digiboxin tehdasasetukset.

Jos ongelma kaikesta huolimatta jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Kyllä nyt tökkii tuo kotitv. Viimeviikolla ei näkynyt mitään ohjelmia viikon puolessa välissä ja taas se tökkii.
Olen irroitellut johtoja ja sammutellut telkkareita, mutta mitään ei tapahdu - onneksi on vielä antenni paikallaan niin näkee sentään jotain ohjelmia.
Motorolan HDMI boxiss - palaa koko ajan punainen valo - onkohan se ******* - eli toimittaako Sonera niin huonoja laitteita ettei ne toimi edes sopimuskautta?
Hei,

Syystä jota en tiedä Motorola oli palannut "kartalle" viime yön aikana... ei siis tarvinnut resetoida mitään, ohjelma-opas näkyy, ja tallenteet, mitkä oli. Ei kyllä arvaa poistaa tuota Toppya, kun tää Motorolan toiminta on tällaista.... mutta kiitos vastauksesta....sitten kun seuraavan kerran tökkii...Odotan kyllä varmempaa toimintaa myymiltänne tuotteilta. Laatu on pääasia. oli sitten kyseessä asiakaspalvelun laatu, palvelun laatu, tuotteiden laatu....
Hei Lion1498 ja Ryttka-2,

Ryttka-2: Mukava kuulla että palvelu lähti toimimaan. Mikäli ongelmaa kuitenkin jatkossa esiintyy, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.


Lion1498: Punainen valo digiboxin etupaneelissa kertoo normaalisti että laite on pois päältä. Reagoiko digiboxi mitenkään jos painat kaukosäätimen virtanappulaa tai jotain muuta nappia?

Kannattaa kokeilla myös vaihtaa digiboxin paristot, mikäli et sitä ole kokeillut.

Kokeilitko jo samojen ohjeiden mukaan jotka annoin aiemmin Ryttka-2:lle?

Jos ne eivät auttaneet, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.

On aina mahdollista että syystä tai toisesta laite hajoaa. Jälkikäteen tätä voi olla vaikea arvioida miksi, ellei syynä ole esim. ukkonen. Jos laite on kuitenkin mennyt rikki niin se toki vaihdetaan.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa