Koti TV:n katkokset pääkaupunkiseudulla 4.-5.3.2011

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Toissapäivänä alkoi tapahtumaan sellaista, että jokaisella testaamallani kanavalla kuva toimii moitteetta hieman alta 2min, mutta sitten tulee n.7s kestävä nykäisy, jonka jälkeen kuva toimii taas hieman alta 2min sujuvana. Hemmetin ärsyttävää seurata yhtään mitään. Olen käynnistänyt boksin uudelleen ja ottanut virtakaapelinkin pois seinästä, mutta ei auta. Kenelläkään mitään ideoita?

8 kommenttia

Tämä on aivan saatanan huonoa palvelua Soneralta. Pitänee sanoa koko paska irti ja valittaa kuluttajaviranomaisille. TV:tä ei voi katsoa koska lähetys hyytyy muutaman minuutin välein.

MIten tuon laskun/hyvityksen kanssa Pitänee kehua palvelua jokaisella julkisella foorumilla.
Sähköpostia ei voi lähettää koska ei suostu hyväksymään kayttäjätunnus/salasanaa. Puhelimeen aina tunnin jono.

yst.terveisin vittuuntunut
Lisäksi nopeustesti antaa 10-15M pitäisi olla 100M, Jep.

yst.terv. edelleen v
Samaa oiretta täällä Vantaan Myyrmäessäkin kuin muillakin. Koti TV:n kuva pätkäiseen muutamaksi sekunniksi parin minuutin välein. Aika rasittavaa katsoa TV:tä kun välistä jää useamman sekunnin palasia pois.

Nettiyhteys tuntuu kuitenkin muuten toimivan hyvin ja nopeudetkin ovat kuidulle hyviä eli vika lienee vain Koti TV:n puolella.

Laitteet on käynnistelty uudelleen pariinkin otteeseen. Pari kertaa purkki ei enää saanut verkkoon yhteyttä resetoinnin jälkeen vaikka nettiyhteys pelasi muuten OK.

Ongelmat alkoivat eilen (pe 4.3) ja jatkuvat edelleen.
Kannattanee kerätä näitä mietteitä tuohon pidempään ketjuun, ettei jokainen luo uutta, johon itsekin epähuomioissa sorruin. Ilmeisesti ongelmat ovat alkaneet laajalti eilen ja tosiaan jatkuvat edelleen.
KotiTVeemme pätkii varsin paljon, vaikka ongelma sanottiin korjatuksi.
Pääkaupunkiseudulla, Hyvinkäällä ja Porvoossa oli Koti TV:n toiminnassa katkomista verkossa olleen häiriön takia. Vika korjattiin lauantaina alkuillasta.

Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.
Tänään 12.3 ilmenee myös samanlaista pätkimistä ja nykimistä. Hauska yrittää katsoa tv:tä tai vielä hauskempi katsoa nauhoituksia, jotka menevät tämän pätkimisen takia myös pilalle. Palvelu toimikin jo yllättävän hyvin tämän kahden viikon ajan.
Ei se mitään auta että tällä purnaa ja joku Tapio vastaa purnaukseen jotain ympäripyöreätä.

Laittakaa korvasuvaatimus Soneralle ja jos eivät suostu korvaamaan niin sitten valitusta eteenpäin kuluttajariitalautakuntaan.

Näin minä tein.

Ja muuten ei pätki enää koti-tv meillä. Kun lähettää kaikki laatikot takas Soneralle niin sen jälkeen ei kuva pätki.

Vastaa