Koti TV:n tallennukset


Mihinkäs kaikki tallennetut ohjelmat on yhtäkkiä kadonnu? Pari päivää sitten kotitv tökki eikä käynnistynyt koko päivänä, valkonen ruutu vaan näky. Seuraavana päivänä telkkari toimi mutta tallennukset oli kadonnu ja olen niitä nyt tässä pari päivää ootellu jos ne ilmestyis takas..ei taida ilmestyä?

Onko tämä nyt ihan totta?..taas kerran..

EDIT. Virhekoodit 521 ja 611 ainaki tullu näkyville.

12 kommenttia

Hei Keimaster,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu, Omat asetukset -> Protiili -> Asiakasnumero.

Onko käytössäsi Thomson palvelureititin vai normaali ADSL modeemi?

Jos käytössä on Thomson niin voisit kokeilla seuraavaa toimenpidettä:
- Ota Motorola digiboxista virtajohto irti.
- Paina Thomsonin kyljessä olevaa reset painiketta pohjassa 30 sekuntia.
- Käytä Thomsonista virta pois ja kytke takaisin päälle.
- Odota internet yhteyden muodostumista.
- Kun internet valo palaa vihreänä, kytke Motorola digiboxiin virtajohto takaisin kiinni.

Testaa tämän jälkeen KotiTV:n toiminta uudelleen.

Jos käytössäsi ei ole Thomson palvelureititintä, niin kertoisitko mikä modeemi käytössä on?

Kerro myös miten olet kytkenyt KotiTV digiboxin. Onko boxi kytketty kaapelilla suoraan modeemiin tai Thomsoniin? Vai onko välissä jotain muita laitteita. Jos Käytössä on Thomson, onko ethernet kaapeli kytketty keltaiseen porttiin?
Tein ylläolevat toimenpiteet, tallennukset löytyi, kiitoksia !
Hommat pelitti pari päivää ja nyt on taas tallennukset hukassa, eikä videovuokraamot ja muut nettipalelut pelitä kotitvssä. Telkkari kyllä näkyy mutta muuten ei toimi..varmaan saman resetoinnit tekemällä hommat taas pelittää, mutta onko tähän tulossa jotai suurempaa korjausta, mistä tuo ongelma johtuu ja onko sitä esiityny muilla käyttäjillä ?
Hei Keimaster,

tällä hetkellä meillä on tiedossa sellainen ongelma liittyen Koti TV -palveluumme, että joissain tilanteissa esim. tallenteiden katomisessa ja ohjelmakirjastoissa ilmenee vikaa, jos Thomsonista ottaa virrat pois ja digiboksi on tällä aikaa valmiustilassa.

Suosittelisinkin sinua pitämään Thomsonissa virtaa päällä koko ajan tai jos haluat siitä virran sammuttaa, niin sammuta myös digiboksi kokonaan. Ja kun käynnistät palvelun uudestaan, niin ensin Thomson päälle ja tämän jälkeen digiboksiin virta päälle.

Voisiko tästä olla nyt kyse?
En usko, koska pidän thomsonia kokoajan päällä.
Hei, joko tuo etätallennusmahdollisuus toimii selaimesta ja älypuhelimesta? kun yritän kirjautua www.sonerafi/tallennus omilla tunnuksillani, niin tulee ilmoitus:
"Palvelua ei voi käyttää asiakkuustunnuksella
Kirjauduit Omille Sivuille tunnuksilla, joilla et voi käyttää palvelua Tv-tallennus. Kirjaudu uudelleen Omille Sivuille laajakaistatunnuksella tai lue lisää erilaisista käyttäjätunnuksista."

Niin millä tunnuksilla tänne sitten pitäisi kirjautua? samoilla tunnuksilla pääsen kuitenkin Omille Sivuille.
Hei jannen78,
Omille Sivuille kirjaudutaan laajakaistan käyttäjätunnuksella ja salasanalla kun tehdään etätallennuksia. Lisää ohjeita etätallennuksesta löytyy sivuiltamme.
Jos tunnukset ovat hukassa mutta olet antanut käyttäjätiedoissasi matkapuhelinnumerosi, voit tilata uuden salasanan suoraan puhelimeesi.
Jos puhelinnumeroa ei käyttäjätiedoissasi ole voit soittaa Asiakaspalveluumme 0200 17000, salasanan voi vaihtaa myös sitä kautta.
Keimaster kirjoitti:
Hommat pelitti pari päivää ja nyt on taas tallennukset hukassa, eikä videovuokraamot ja muut nettipalelut pelitä kotitvssä. Telkkari kyllä näkyy mutta muuten ei toimi..varmaan saman resetoinnit tekemällä hommat taas pelittää, mutta onko tähän tulossa jotai suurempaa korjausta, mistä tuo ongelma johtuu ja onko sitä esiityny muilla käyttäjillä ?


Meillä tallennusten kanssa seuraava ongelma:

- verkkoon tallennetuista ohjelmista kaikki ei lähde näkymään kun yrittää katsoa niitä. Kanavalla ei merkitystä mistä ne on tallennettu. Tallennusvalikossa kaikki näkyy ja ohjelma-aikakin on oikea.
- Videovuokraamosta ei kaikkia elokuvia saa näkymään, ei anna edes valikkoa mihin syöttää pin koodi

- saisikohan tuohon jotain tolkkua
Hei JoeLittle

Harmi, että tallennusten kanssa on ilmennyt ongelmia.

Oletko kokeillut tehdä resetoinnit Thomsonille ja digiboksille? Ohjeet resetointiin löydät täältä: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Thomson_TG789 ja http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Kot ... atilanteet

Mikäli resetoinnista ei ole apua tai ongelma toistuu resetoinnin jälkeen, ota yhteyttä Vikapalveluumme ja tee asiasta vikailmoitus. Ongelma saadaan varmasti poistumaan vikailmoituksen kautta.
Mistä syystä maksukanavilta ei voi tallentaa verkkoon (ilman erikseen ostettua tallentavaa digiboksia) kotiTV:llä? Ja miksi ns. tavallisilta kanavilta nauhoitetut ohjelmat pätkivät niin pahasti, ettei niitä voi katsoa? Virrankatkaisu ja virran pitäminen päällä jatkuvasti yms. on jo kokeiltu moneen otteeseen ilman mitään vaikutusta. Onko maksukanavien tallennusmahdollisuus verkkoon tulossa joskus?
Hei hanetu

Maksukanavien verkkotallennukseen vaikuttavat mm. tekijänoikeusasiat. Valitettavasti tällä hetkellä maksukanavia ei voi tallentaa kuin kiintolevylliselle digiboksille.

Kanavien ei tietenkään tulisi pätkiä. Oletko kokeillut resetoida digiboksia ja modeemia? Jos sinulla on meidän Thomson käytössä, löydät ohjeet resetointiin täältä: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Thomson_TG789 ja http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Kot ... atilanteet

Mikäli näistä ei ole apua, ota yhteyttä Vikapalveluumme niin tutkitaan asiaa tarkemmin. Pätkiminen saadaan varmasti korjattua.
Mihinkäs kaikki tallennetut ohjelmat on yhtäkkiä kadonnu? Pari päivää sitten kotitv tökki ja välillä tulee teksti että virhe 521 tai 611. telkkari toimii mutta tallennukset oli kadonnu ja olen niitä nyt tässä pari päivää ootellu jos ne ilmestyis takas..ei taida ilmestyä? Vain digiboxiin tallennetut löytyy. Myös asetukset eivät suostu aukeamaan missä vika? Samoin ei videopalvelu eikä ohjelmakirjasto pelitä.
Olen koittanut pari kertaa jo resetoida koko thomson laitteen siitä ei ole apua.
Olisin katsellut nauhoittamiani ohjelmia.

Kiitos etukäteen.

No lopulta sain toimimaan kotiTV:een kun resetoin Thomsonin vielä kolmannen kerran Taas kaikki toimii.
Kiitos. Ja huomasin että tampereen alueella oli ollut vikaa .

Vastaa